piątek, 15 maja 2015

Początki ; )

Witam ; )

Początki są zawsze trudne, ale od czegoś trzeba zacząć. O własnym blogu marzyłam od zawsze, generalnie podobała mi się ta forma przekazywania swoich myśli, pokazania tego swojego świata za pomocą monitora, w moim przypadku tego włosowo-kosmetycznego. I o tym będzie właśnie mój blog, moje miejsce, w których chcę się dzielić swoją miłością do włosów, kosmetyków i zakupów : ) ale będzie nie tylko kosmetycznie, uwielbiam pisać o różnościach, o wszystkich i niczym. 

A wypadałoby się też przedstawić : ) 
Mam na imię Magda, mam 22 lata, obecnie jestem studentką drugiego roku kosmetologii. Jestem jak już wiadomo włosomaniaczką i zakupocholiczką xd nie polecam tego połączenia, ale wszystko przebiega w jak najbardziej pozytywnym znaczeniu :)

Żeby nie przedłużać...Zaczynamy !

Pozdrawiam ciepło :)

2 komentarze:

  1. Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga. ;]
    Również pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) już czuje, że to zdrowo uzależnia :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony ślad, mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej, będzie mi wtedy bardzo miło :)
Odwiedzam każdego komentującego, dlatego reklama jest zbędna :)
Pozdrawiam ciepło :)