poniedziałek, 8 czerwca 2015

Moje włosowe skarby ; )

Hej ;)

Jak minął Wam długi weekend ? muszę przyznać, że pogoda dopisała, takiego słońca to ja dawno nie widziałam :) moje nogi też, zdążyły już się nieźle opalić, na co ja też absolutnie nie narzekam :) Ale w końcu mamy wiosnę, niedługo już lato także już najwyższy czas zakładać sukienki, spódnice czy krótkie spodenki :)

A dzisiaj się chwalę ^^ 

Pytanie tylko czy jest czym. Zwykły zjadacz chleba już złapałby się za głowę, na co mi AŻ TYLE (!) kosmetyków do pielęgnacji włosów. Zazwyczaj taka osoba używa jedynie szamponu i ewentualnie odżywki (czyli raz na bardzo długi czas). Oczywiście szanuję to, że nie każdy czuje potrzebę aby dbać o włosy w taki sposób w jaki ja to robię, ale nie ukrywam denerwuję mnie to jak ktoś z mojej rodziny narzeka jak chodzę z olejem na głowie  czy na ilość kosmetyków w mojej włosowej szafce; bo tylko druga włosomaniaczka jest w stanie zrozumieć, że potrzebuję dwóch szamponów, przynajmniej kilka masek żeby jakoś dostarczyć włosom protein czy emolientów itd. - swoją drogą czasem naprawdę się zastanawiam czy to normalne, ale każdy ma chyba jakiegoś zdrowego bzika i tego się trzymam :) 

SZAMPONY


1. Ajurwedyjski szampon do włosów, Orientana, Imbir i trawa cytrynowa (jako delikatny szampon do częstego stosowania)
2. Suchy szampon Batiste, XXL volume 
3. Eva Nature Style, szampon brzozowy (do oczyszczania) - nie pojawił się na zdjęciu, akurat dobiłam już dna a o jego następcy jeszcze napiszę :)
4. Szampon Dove nourishing oil care


MASKI I ODŻYWKI


1. Maska Kallos Blueberry (jako maska emolientowa)
2. Garnier Ultra Doux z olejkiem awokado i masłem karite (jako odżywka emolientowa, ułatwiająca rozczesywanie)
3. Maska NaturVital z aloesem i jałowcem (jako maska humektantowa)
4. Isana Professional, Oil Care 
(jako maska emolientowo - humektantowa)
5. Maska BingoSpa, proteiny kaszmiru i kolagen 
(jako maska proteinowa)
6. Maska Kallos Keratin 
(jako maska proteinowa)
7. L`Oreal Professionnel, Mythic Oil (serum na końcówki) 
- zwyczajnie zapomniałam ustawić do zdjęcia xd
 
PÓŁPRODUKTY I SUPLEMENTY


1. Olej koksowy - oczywiście służy mi do olejowania, ale lubię go również w połączeniu z cukrem jako peeling do ciała
2. Olej ze słodkich migdałów - również olejuję nim włosy
3. Gliceryna - pod olej lub jako dodatek do maski
4. Witamina E - najczęściej jako dodatek do maski
5. Calcium Pantothenicum jelfa - w niedalekim czasie planuję suplementacje, na razie tabletki grzecznie czekają.


I tak właśnie wyglądają moje zbiory, staram się na bieżąco uzupełniać zdenkowane produkty, chociaż nawet jak mam sporo zapasów to nie mogę obojętnie przejść przez półki pełne szamponów czy masek. Kuszą mnie na okrągło ; )

A w jakich sklepach można mnie najczęściej spotkać ? ; )

Mieszkam w mniejszym mieście dlatego do dyspozycji mam drogerię Rossmann i drogerię Naturę :) Lubię jednak czasem skoczyć do większego miasta i tam już odwiedzić Drogerię Hebe, Superpharm czy Wispol.
A i tak czasem największe skarby mogę znaleźć w sklepach zielarskich czy w aptece, uwielbiam tam chodzić ;)

No i to by było tyle na dzisiaj, za jakość zdjęć oczywiście przepraszam, na ten moment mam niestety do dyspozycji aparat w telefonie, ale mam nadzieję, że to się zmieni.

Następnym razem napiszę coś więcej o mojej włosowej pielęgnacji, w końcu by wypadało :P

Pozdrawiam i trzymajcie się ciepło !



6 komentarzy:

  1. Chciałabym wypróbować produkty Bingo spa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja długo nie mogłam znaleźć masek BingoSpa, w końcu jak je zobaczyłam, to musiałam przynajmniej jedną zgarnąć :) a na pewno warto je wypróbować.

      Usuń
  2. odzywka z garnier.. cudowna ;D:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ukochany kallos blueberry - świetnie dociążał mi włosy ;):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obawiałam się, jakim cudem go całego wykończę, ale nie żałuję zakupu ; )

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony ślad, mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej, będzie mi wtedy bardzo miło :)
Odwiedzam każdego komentującego, dlatego reklama jest zbędna :)
Pozdrawiam ciepło :)