poniedziałek, 15 czerwca 2015

Niedziela dla włosów #1 - PEHowa mieszanka ; )

Hej ; )

To mój pierwszy post odnośnie tej serii, którą zapewne wszyscy znają ; ) jeszcze przed założeniem bloga lubiłam poczytać o tych eksperymentach na włosach i popatrzeć na efekty. Były też dla mnie wskazówką i inspiracją ponieważ sama lubię porządnie dopieścić swoje kłaczki. A dzisiaj właśnie nadszedł ten moment kiedy sama będę dokumentować swoje włosowe poczynania ; )

Oto czego użyłam :)


Ciekawa byłam czy moim włosom posłuży mieszanka produktów których składniki są konieczne do utrzymania włosów w świetnej kondycji :) chodzi tutaj oczywiście o utrzymanie równowagi proteinowo - emoilentowo - humektantowej.

 Co zrobiłam ?

- naolejowałam włosy olejem z nasion bawełny (mój najnowszy zakup ^^) metodą na sucho, na ok. 2 godziny pod czepek i ręcznik.
- po tym czasie umyłam je ajurwedyjskim szamponem - imbir i trawa cytrynowa.
- następnie przygotowałam mieszankę a jej skład wyglądał następująco - łyżeczka maski Kallos Blueberry (przedstawiciel emolientów), łyżeczka maski BingoSpa, proteiny kaszmiru i kolagen (przedstawiciel protein) oraz łyżeczka maski NaturVital z aloesem i jałowcem (przedstawiciel humektantów). Następnie dodałam jeszcze łyżeczkę skrobi ziemniaczanej.
- taką oto maskę nałożyłam na mokre włosy, pod czepek i zostawiłam na pół godziny.
- po spłukaniu maski, pozostawiłam je do wyschnięcia, kiedy były już suche wtarłam w końcówki Mythic Oil
- związałam na noc włosy w luźnego koka

Następnego dnia wyglądały tak:



Nie ukrywam efekt mi się bardzo podoba :) włosy są mięciutkie, błyszczące, wygładzone, ładnie falują, aż chce się je dotykać ^^
Do tego cały czas się utrzymuje zapach mieszanki we włosach. Cieszę się, że taka kombinacja im służy, będę dość często korzystać z tej opcji ; ) 


Oby każda niedziela dla włosów była tak samo udana, czego i Wam życzę ! :)

Pozdrawiam Was bardzo ciepło :)


12 komentarzy:

  1. Śliczne włosy, piękny blask. Używasz jakiejś farby, czy to naturalny kolorek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, aż mi samej trudno uwierzyć, że tak wyglądają ; ) niestety to tylko henna a raczej balsam ziołowy koloryzujący, ale końcówki pamiętają jeszcze czasy zwykłej farby xd

      Usuń
  2. Piękne loczki! <3
    I mój ukochany Kallos Blueberry na zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, dziękuję :) ten Kallos też mi mocno przypadł do gustu ;D

      Usuń
  3. Z tego zestawienia właściwie mam tylko olej z nasion bawełny no i skrobie ziemniaczaną, haha :D Bardzo ładny efekt na włosach! :) Aż mnie kusi ta maska z NaturVital coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) mnie też tak kusiła, aż w końcu się poddałam :P

      Usuń
  4. Piękne włosy i jak błyszczą, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie są idealne, ale dziękuję za bardzo miłe słowa ! :)

      Usuń
  5. Wow ! Wlosy prezentuja sie cudownie :-) olej z nasion bawelny znam i bardzo lubie ! Kallos blueberry takze mam ale jeszcze czeka w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję ; ) oby jagodowy Kallos Cię nie zawiódł :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony ślad, mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej, będzie mi wtedy bardzo miło :)
Odwiedzam każdego komentującego, dlatego reklama jest zbędna :)
Pozdrawiam ciepło :)