poniedziałek, 29 czerwca 2015

Niedziela dla włosów #3 - w rolach głównych Agafia ;)

Hej ; )

Planowo Niedziela dla włosów miała dotyczyć próby hennowania ale los zechciał, że eksperymentowałam
z innymi produktami. Ale i na nią przyjdzie czas, być może już całkiem niedługo :) aż nie mogę się doczekać ;D

 A teraz relacja, w jaki sposób dopieściłam włoski, na którą oczywiście zapraszam :)

Co zrobiłam ?

- na początek jak zawsze olej - tym razem kokos na 1,5 godziny
- pół godziny przed myciem, nałożyłam maskę Kallos Keratin aby zemulgować olej.
- po tym czasie umyłam włosy szamponem Babuszki Agafii - intensywnie regenerującym (debiut !) xd
- po odsączeniu włosów z wody, nałożyłam na długość ekspresową maskę również Babuszki Agafii (i tu też debiut)
- po spłukaniu maski, rozczesałam włosy na mokro grzebieniem o szeroko rozstawionych zębach i pozostawiłam do wyschnięcia.
- na koniec wtarłam w suche włosy odrobinę serum Mythic Oil.
Niestety nie mam zdjęć produktów, ale szampon i maskę Babuszki Agafii możecie zobaczyć tutaj 

Jak wyszło ? ;)


Na zdjęciach wyglądają o wiele, wiele lepiej :) sama byłam zaskoczona. Oczywiście jak zwykle lampa zrobiła swoje ale przyznam, że efekt całkiem mi się podoba. Skręt jest, błysk jest i czuć tą miękkość, nawet puchu nie ma, a bywało gorzej xd. Niestety czuję, że jest przyklap - nie widać tego ale jest być może to wina szamponu lub oleju kokosowego, będę testować :) w każdym razie i tak przydałoby się jakieś porządne oczyszczanie mocniejszym szamponem. Ale czuję, że Babuszki się spisały :)



Włosową Niedziele uważam za bardzo udaną :) a jak Wasze ? ;>

Trzymajcie się ciepło :)


10 komentarzy:

  1. Ostatnie zdjęcie przypomina mi włosy księżnej Katarzyny :) Piękny skręt i kolor! :))

    Obserwuję Cię!

    mamawplaskimobuwiu :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w życiu bym się nie spodziewała takiego porównania, dziękuję ! :)

      Usuń
  2. Naprawde piekne, miesiste fale:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie mięsiste, nie spuszone i błyszczące - cudowne fale :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) przyznaję - jestem zadowolona i to baardzo ;D

      Usuń
  4. Pięknie się kręcą i błyszczą ;) chciałabym mieć już taką długość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że w końcu coś ruszyło w pielęgnacji :) nawet długość jest zadowalająca, a Tobie też się na pewno uda :)

      Usuń
  5. Jej jakie piękne loczki !!! Ja żeby uzyskać taki efekt muszę się nieźle namęczyc :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) jakoś ich specjalnie nie stylizuję, ot zwykły koczek i tyle :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony ślad, mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej, będzie mi wtedy bardzo miło :)
Odwiedzam każdego komentującego, dlatego reklama jest zbędna :)
Pozdrawiam ciepło :)