środa, 1 lipca 2015

Suplementacja z CP

Hej ; )

W niedalekim czasie planowałam rozpocząć jakąś kurację mega przyspieszającą porost gdyż cały czas zapuszczam włosy. 

Dlatego zdecydowałam się wziąć udział w akcji "Wakacje z suplementami" (jeszcze jako Minnie M) organizowanej przez KarolajnBy autorkę tego oto bloga (klik). Akcja trawa dwa miesiące, czyli cały lipiec i sierpień.

Przede wszystkim chcę zapuścić jak najzdrowsze włosy na długości, które w ogóle nie miały styczności z chemiczną farbą, bo moje końcówki jeszcze pamiętają te czasy. Oczywiście planuję je podciąć, ale myślę, że wybiorę się do fryzjera już po suplementacji, ponieważ chcę zobaczyć różnice w długości "przed" i "po" :)
Na ten moment najdłuższe pasmo ma ok. 40 cm z racji tego, że mam włosy cieniowane.

Oczywiście to nie moja pierwsza próba przyspieszania porostu ale przyznam szczerze...przy wcześniejszych metodach po prostu wymiękałam. A to drożdże niedobre, a tu mi się nie chce siemienia gotować, ze skrzypokrzywą też było średnio, a przy wcierkach najzwyczajniej zabrakło mi systematyczności, zwłaszcza przy kozieradce - i do tego ten zapach xd 

Dlatego zdecydowałam się na CP czyli na Calcium Pantothenicum jelfa. 


Wystarczy tylko wziąć tabletkę i popić wodą, żadnego gotowania, a smak też do przeżycia :) oczywiście obawiam się skutków ubocznych - niespodzianki na twarzy murowane, ale jestem w dobrej myśli. Może nie będzie tak źle, ale o wiele milej widziany jest wysyp baby hair :) Oczywiście liczę też na inne pozytywy w postaci wzmocnionych paznokci

Zamierzam brać cztery tabletki dziennie - po dwie rano i po dwie wieczorem :)  

A tak prezentują się włosy przed rozpoczęciem akcji.


Mam nadzieję, że wytrwam do końca ! :)

I tak na koniec jeszcze moje nowe nabytki -  bardzo Wam znana odżywka Nivea Long Repair, w końcu trafiła do mnie :) planowałam ją kupić w Naturze z okazji promocji -40%, ale niestety już jej zabrakło. Kupiłam ją w Rossmannie za 8 zł. Oprócz tego w moje ręce wpadł antyperspirant Dove Original za ok 12 zł, oraz płyn do soczewek kontaktowych za który zapłaciłam ok. 20 zł - akurat mi się kończył :) 



Trzymajcie się ciepło ! ; )



16 komentarzy:

  1. Fajne nabytki, śliczne masz włoski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, a z zakupów jestem zadowolona :)

      Usuń
  2. Już teraz czekam na efekty :) U mnie w naturze też nie było tej odżywki, jak widać wszędzie rozchodzi się jak świeże bułeczki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to prawda :) a wszystkie inne rodzaje odżywek z Nivei ładnie stały i czekały ; )

      Usuń
  3. Ja też chyba zacznę stosować CP :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CP ma swoich zwolenników i przeciwników, ale spróbować zawsze warto :)

      Usuń
  4. Masz przepiękne fale, zakochałam się <3 Byłam bardzo zadowolona z kuracji CP :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak przemiłe słowa ! :) a co do kuracji to mam przeczucie, że też będę zadowolona ;)

      Usuń
  5. Masz śliczne włosy :) Ja się raczej nie suplementuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) oczywiście nie ma co się też zmuszać, czasem wystarczy tylko zdrowe odżywianie :)

      Usuń
  6. Śliczne masz wlosy :) Widzialam te suplementy na wielu blogach, osobiscie tego nie znam, ale wnioskuje ze daja efekty skoro tak dobrze o nich pisza? :))

    Pozdrawiam, Ania :)
    http://pandaoverseas.com/

    PS. Zapraszam na rozdanie!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) wszystko zależy od organizmu, ale myślę, że CP w mniejszym lub większym stopniu się sprawdza :)

      Usuń
  7. pięknie Ci falują na końcach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stosowalam kiedys kuracje CP i bylam bardzo zadowolona :) zazdroszcze tych nie farbowanych wlosow, sama chetnie bym odrzucila farbe ale z racji slubu w przyszlym roku musze jakos wygladac a wlosy nie zdaza przerosnac na dlugosc w tym czasie ;p

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony ślad, mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej, będzie mi wtedy bardzo miło :)
Odwiedzam każdego komentującego, dlatego reklama jest zbędna :)
Pozdrawiam ciepło :)