piątek, 19 czerwca 2015

Zakupy majowo - czerwcowe ; )

Hej ; )

Dzisiaj o nowościach kosmetycznych które jakiś czas temu wzbogaciły mój kącik z kosmetykami :) Łączy je jedna rzecz - były kupowane pod wpływem chwili. Owszem niektóre produkty były na mojej chciej liście, ale w ostatnim czasie nie planowałam  większych zakupów. Los chciał inaczej, zakupy robiłam stopniowo z pełną świadomością stanu portfela podczas wycieczki do Rzeszowa gdzie oczywiście gwoździem programu była wizyta w galerii handlowej - no wiecie tyle drogerii i aptek, aż nie mogłam wyjść xd

A oto moje łupy :)


Do tego zestawu dochodzi jeszcze krem Ziaja, liście manuka z kwasem migdałowym na noc - naturalnie zapomniałam go dodać do zdjęcia ; )


Olej z nasion bawełny indyjskiej Nacomi

Jeden z bohaterów ostatniej Niedzieli dla włosów (klik). Na razie zapowiada się bardzo dobrze ; ) kupiłam go w aptece Lafarma za 11.90.

Trochę słabo widać, niestety ;/
Odżywczy szampon do włosów Babuszki Agafii - intensywnie regenerujący oraz ekspresowa maska do włosów również Babuszki Agafii.

Wiecie, od zawsze marzyłam aby wypróbować rosyjskie kosmetyki, jednak jakoś nigdy nie było mi po drodze z ich kupowaniem, a nie chciałam na początek kupować ich przez internet. Ale w końcu się udało :) Na razie czekam jeszcze z testami, ale bardzo jestem ciekawa jak te cuda się sprawdzą :) Szampon i maskę również kupiłam w aptece Lafarma, oba produkty za ok. 5 zł (swoją drogą, można tam spotkać naprawdę wiele włosowych skarbów rosyjskich i inne ciekawe rzeczy)


Henna Khadi, Jasny brąz

Do tej pory odkąd porzuciłam tradycyjne farbowanie, stosowałam ziołowy balsam koloryzujący z Venity. Ale od jakiegoś czasu zapragnęłam spróbować tej prawdziwej henny. Wybrałam jasny brąz - nie wiem czy to dobry pomysł, ale zobaczymy :) na ten moment zapuszczam odrost i mam nadzieje że już niedługo będę mogła coś powiedzieć więcej. Henne kupiłam tradycyjnie w aptece Lafarma za ok. 30 zł - wybaczcie już nie pamiętam ceny dokładnie xd

Ziaja Liście Manuka - pasta głęboko oczyszczająca oraz krem mikrozłuszczający z kwasem migdałowym na noc

Ten duet jest dość znany w blogosferze, ma swoich zwolenników jak i przeciwników, Już od jakiegoś czasu chciałam wypróbować ten zestaw, bo mam cerę dość problematyczną, tłustą, pełną zaskórników z którymi zaciekle walczę xd  Okazja nadarzyła się ku temu szybko bo pastę i krem nabyłam podczas promocji -40% w Rossmannie. Po przecenie za pastę zapłaciłam 4,49 a za krem 6,19 zł ;)


Isana Med, Urea Shampoo 

Akurat kończył mi się mocniejszy szampon oczyszczający z SLS, dlatego powoli rozglądałam się za jego następcą. Na ten zakup zdecydowałam się spontanicznie, lubię testować nowe produkty a przekonał mnie też skład szamponu i cena :) kupiłam go w Rossmannie (i tylko tam go można nabyć), zapłaciłam za niego 5 zł.


Sally Hansen, Instant Cuticle Remover (preparat do usuwania skórek)

Ten preparat także był na mojej chciej liście, aż w końcu trafił do koszyka ; ) od zawsze miałam problem ze skórkami, dlatego pełna nadziei zaczęłam go stosować i jak na razie nie zawodzi :) Zakupu dokonałam w Rossmanie, zapłaciłam ok. 23 zł. 

Eveline, odżywka do paznokci 8 w 1

Produkt również dość znany, niektórzy go kochają inni wręcz nienawidzą. A wszystko przez skład i znajdujący się w nim formaldehyd, który może uczulać. Trzeba po prostu uważać i obserwować swoje paznokcie. Ale nie o tym :) ja już bardzo dobrze znam się z tą odżywką i byłam zadowolona. Zdecydowałam się do niej wrócić, gdyż ostatnio moje pazurki nie wyglądały najlepiej, mam nadzieję, że tak samo mnie zadowoli jak kiedyś :) Odżywkę kupiłam w Rossmannie, za ok. 12 zł :)


I to tyle na ten moment, więcej grzechów nie pamiętam ;D
Z zakupów jestem zadowolona, mój portfel odrobinę mniej, ale uparcie się go nie słucham. I pewnie tak zostanie ;P

Znacie, macie, polecacie coś z tych produktów ? ; )

Trzymajcie się bardzo ciepło :)





10 komentarzy:

  1. Ohoho jade w weekend do Galerii Karowickiej i niepredko wyjde z drogerii:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie udanych zakupów i czekam na wpis podsumowujący ! :)

      Usuń
  2. Ja byłam zadowolona tej z 8w 1 , chyba do niej wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. osobiście wolałam wrócić do sprawdzonej odżywki :)

      Usuń
  3. Z tego wszystkiego miałam tylko hennę khadi. :) Nieco (bardzo) spóźniona chcę podziękować za nominowanie mnie do LBA :) Odpowiedzi na pytania znalazły się już (albo dopiero :o) na blogu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lepiej później niż wcale :) cieszę się, że wzięłaś udział w zabawie :)

      Usuń
  4. Tez sie zastanawiam nad tym szampnem isana med... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno warto spróbować, tym bardziej, że jest tani :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony ślad, mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej, będzie mi wtedy bardzo miło :)
Odwiedzam każdego komentującego, dlatego reklama jest zbędna :)
Pozdrawiam ciepło :)