niedziela, 5 lipca 2015

Niedziela dla włosów #4 - Blueberry & Nivea

Hej :)

Niedziela dla włosów stała się wyjątkowo Sobotą dla włosów, gdyż cały proces pielęgnacji odbył się wczoraj. Skupiłam się bardziej na odżywianiu, a ponadto chciałam przetestować nową odżywkę NLR :) chciałam również sprawdzić czy rzeczywiście przez szampon Babuszki Agafii szybciej mi się włosy przetłuszczają. 
Zapraszam na sprawozdanie :)

W rolach głównych:


Tradycyjnie zapomniałam o serum i mące ziemniaczanej :)

Co zrobiłam ?

 - tym razem nie olejowałam włosów, postawiłam na intensywne odżywianie
- w tym celu na lekko wilgotne włosy nałożyłam maskę Kallos Blueberry ( jedna łyżeczka ) z dodatkiem gliceryny ( dodałam kilka kropel ), witaminy E ( jedna kapsułka ) i mąki ziemniaczanej ( jedna łyżeczka )
- mieszankę trzymałam ok 40 minut pod czepek i ręcznik
- po spłukaniu maski, przyszedł czas na szampon Babuszki Agafii - intensywnie regenerujący - skupiłam się głównie na skórze głowy, a włosy na długości umyła już spływająca piana.
- następnie na mokre włosy ( odsączone z nadmiaru wody bawełnianą koszulką ) wylądowała odżywka Nivea Long Repair ( debiut ) na 10 minut. 
- po spłukaniu odżywki, rozczesałam włosy na mokro grzebieniem o szeroko rozstawionych zębach po czym pozostawiłam je do wyschnięcia.
- na koniec wtarłam w suche włosy odrobinę serum Mythic Oil

I oto efekty :)

Zdjęcie z wczoraj ( z lampą ):


I bez lampy :)

Pięknie widać odrost xd
Jest efekt jaki lubię, włosy są miękkie, błyszczące, wygładzone chociaż też się troszkę puszą. Następnym razem odpuszczam glicerynę :). I do tego pięknie pachną, nawet teraz czuję zapach użytych kosmetyków :) Końcówki aż się proszą o podcięcie, stawiam, że pod wpływem chwili moje nogi powędrują do fryzjera. 
Jeśli chodzi o samą odżywkę NLR to myślę, że się polubimy i to bardzo, ale ciężko jest ocenić tego typu kosmetyk już po pierwszym użyciu. A szampon Babuszki Agafii na pewno mi obciąża włosy skoro ma w składzie oleje i to dość wysoko - mądra ja, uświadomiłam to sobie właśnie chwilę po umyciu włosów xd Przez własne roztargnienie będę mniej się cieszyć świeżością kłaczków ale uczymy się na błędach :) szampon na pewno wykorzystam przy włosowym minimalizmie. 

Był to dzień niezwykle pouczający, a jak Wasze niedziele ? ; )

Trzymajcie się troszkę mniej ciepło, odrobina chłodu nie zaszkodzi przy takim upale :)


27 komentarzy:

  1. Z NLR mam same dobre wspomnienia :) Używałam jej namiętnie i nigdy nie przeproteinowałam po niej włosów. Jak zwykle, Twoje włosy zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie wiem na pewno, że pięknie pachnie :) dziękuję bardzo za tak miłe słowa ;D

      Usuń
  2. Piękne masz włosy, zmieniłaś szablon? Bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio dość dużo kombinuję z szablonem, ale efekt dość mi się podoba :) ale czy będzie na stałe to tego już nie wiem ;D

      Usuń
  3. Śliczne fale, zawsze chciałam mieć takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) a ja zawsze chciałam mieć proste włoski xd

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) mam nadzieję, że nieraz mnie jeszcze zaskoczą : )

      Usuń
  5. ale piekne włosy - marzą mis ie takie z taimi falami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo im jeszcze brakuje do ideału, ale bardzo mi miło ! :)

      Usuń
  6. Są w naprawdę dobrej kondycji :) Nawet na zdjęciu widać tą miękkość ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękne włosy a ich kolor jest wyjątkowo ładny

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym spróbować tego kallosa:] A nivea long repair jest moim odkryciem ostatnio. Nie sama, ale po nawilżającej masce, nivea na chwilę i moje włosy są jak marzenie;] W miare możliwości oczywiście:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też uwielbiam takie odkrycia, a tego Kallosa z czystym sumieniem mogę Ci polecić :)

      Usuń
  9. Wow boskie !!!! Super efekt i cudowne włoski :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. i chcę go cały czas powiększać :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. lubię pielęgnować włosy i mam nadzieję, że ta sztuka nawet mi się udaje :)

      Usuń
  12. Mysle o kupnie tego rosyjskiego szamponu:) a Twoje wlosy sa piekne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubi obciążać, ale biorąc pod uwagę cenę to myślę, że warto spróbować :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony ślad, mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej, będzie mi wtedy bardzo miło :)
Odwiedzam każdego komentującego, dlatego reklama jest zbędna :)
Pozdrawiam ciepło :)