czwartek, 20 sierpnia 2015

A po trzech miesiącach..:P

Hej dziewczyny ;)

Nie myślałam, że dotrwam do tej chwili, ale udało się :) jestem już z Wami trzy miesiące. Bardzo się cieszę z tego powodu i absolutnie nie żałuję chwili kiedy zdecydowałam się założyć bloga. Dało mi to naprawdę wielkiego kopa i motywację do walki o piękne włosy które swoją drogą naprawdę zaczęły lepiej wyglądać. Powoli się zbieram do tego aby napisać swoją własną włosową historię - znając moje tempo ukaże się za kolejne trzy miesiące :P Może nie będzie jakaś spektakularna, ale na pewno uświadomi mi, że dzięki świadomej pielęgnacji włosięta wyglądają naprawdę lepiej. 

Na większe podsumowania i statystyki jeszcze przyjdzie czas, ale chciałabym również podziękować wszystkim osobom które poświęcają swój czas aby czytać moje wypociny :) mowa tutaj oczywiście o moich obserwatorach - fajnie, że jesteście ; )

Jednocześnie chciałabym Was zachęcić do polubienia mojego funpage na facebooku :) Będzie mi naprawdę bardzo miło. 

A teraz trzymajcie się ciepło :)

7 komentarzy:

  1. Cieszę się twoim szczęściem:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już tu jestem troszkę dłużej, 4 i pół miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 5 września u mnie też minie 3 miesiące jak wróciłam na bloga. Ale ten czas leci :)
    Mam nadzieje, że wytrwam w pisaniu i pogodzę obowiązki maturalne z pisaniem ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam dzisiaj od deski do deski <3
    U mnie "trzymiesięcznica" wskoczy we wrześniu, więc całkiem tuż tuż ;)

    Pozdrawiam gorąco! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. 3mam kciuki za dalsze, owocne blogowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony ślad, mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej, będzie mi wtedy bardzo miło :)
Odwiedzam każdego komentującego, dlatego reklama jest zbędna :)
Pozdrawiam ciepło :)