niedziela, 23 sierpnia 2015

Niedziela dla włosów #11 - mały strączkujący niewypał

Hej dziewczyny :)

Tym razem rytuał pielęgnacyjny odbył się troszkę wcześniej bo aż wczoraj :) ale ze sprawozdaniem jestem już punktualnie dlatego nie ma co przedłużać, zapraszam na kolejną niedzielę dla włosów :)
Kolejny raz uparcie się skupiłam na emolientach - ale to dlatego bo byłam ciekawa jak moje włosy zareagują na kolejną porcję olei - nie do końca wyszło tak jak chciałam.

Co zrobiłam ?

- na początek olej z orzechów włoskich na ok. 2 godziny - nowość , olej już dawno upolowany w Biedronce
- następnie, czas na mycie, kolejny raz sięgnęłam po szampon Biolaven - oczyściłam skalp a włosami na długości zajęła się piana
- po odsączeniu włosów z nadmiaru wody, przygotowałam maskę. Zdecydowałam się na Glorię wzbogaconą kilkoma kroplami olejku sezamowego Wellness&Beauty. Nałożyłam ją na wilgotne włosy na ok. godzinę - postanowiłam zaszaleć :)
- po spłukaniu maski, rozczesałam włosy na mokro grzebieniem o szeroko rozstawionych zębach i pozostawiłam do wyschnięcia.

Jaki efekt ?

Marzyło mi się maksymalne dociążenia, ale nie chciałam przesadzić z olejami aby nie obciążyć czupryny. Nie było tragicznie pod tym względem, ale niestety włosy strasznie się strączkują. 


Po lewej rozczesane TT, na środkowym zdjęciu jeszcze w miarę wyglądają, a zdjęcie po prawej...różnica jak widać jest.
Zdjęcia były robione dzisiaj każde w odstępie pół godziny.

Być może dodałam za dużo oleju do maski, chociaż starałam się bardzo uważać. A może po prostu moje włosy mają dość oleju ^^ Ale równie dobrze mogłam za długo trzymać maskę.
Na następny raz powoli zacznę włączać humektanty i proteiny, chociaż podobno mają wrócić upały, dlatego może być ciekawie.

Oby Wasze włosięta miały się lepiej ! :)

Trzymajcie się ciepło :)

15 komentarzy:

  1. Miałam tak samo, u mnie pomogło mycie mocniejszym szamponem bez poprzedniego olejowania i maska proteinowa na pół godziny :) Tak dociążonych i sypkich włosów nigdy nie miałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dodaję jeszcze więcej oleju na co dzień i moje włosy za tym szaleją :D Ale czasem każdemu zdarzy się przedobrzyć. Jak dla mnie Twoje i tak nie wyglądają źle, poza tym jedno mycie załatwi sprawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem na każdym wyglądają dobrze. Nie wyglądają jakby się strączkowały, ładne wywinięte końce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa jak olejek Wellness&Beauty sprawdza sie solo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że w Twojej niedzieli dla włosów też pojawił się olejek wellness&beauty :D. Na zdjęciach włosy wyglądają bardzo ładnie :). Szczególnie podobają mi się na pierwszym <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcale nie jest tak zle! :) musze rozejrzec sie za tym olejkiem z rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety strączkowanie jest mi dobrze znane, na szczęście moje włosy mają do tego coraz mniejszą skłonność.

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem ładnie wyglądają, ale może rzeczywiście maska na godzinę to trochę za długo.
    Moje włosy też chyba mają dość olejowania i muszę je wreszcie porządnie oczyścić.

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się twoje loki bardzo podobają :) nie ma na co narzekać ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakupilam wlasnie ten sam olejek Wellness & Beauty :-) stosujesz go tylko jako skladnik masek czy olejujesz nim wlosy? Bo zastanawiam sie czy bedzie sie nadawal :-) poza tym myslalam tez nad tym czy dobry bedzie do zabezpieczania koncowek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, ciekawe jak się sprawdzi u Ciebie :D ja kupiłam go z myślą o olejowaniu i tak go też stosuję - spisuje się świetnie :) z reguły nie dodaje go do masek, tylko teraz naszło mnie na takie eksperymenty - mam mieszane uczucia, ale będę próbować dalej. A co do zabezpieczania końcówek to myślę, że się nada :)

      Usuń
  11. Na wszystkich zdjęciach wyglądają ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam tego straczkowania nie widze, tylko sliczne falowance ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja polecam nowe olejki z serii Eleo Oriflame.
    Właśnie są w promocji, a po rejestracji można je kupić 20%.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony ślad, mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej, będzie mi wtedy bardzo miło :)
Odwiedzam każdego komentującego, dlatego reklama jest zbędna :)
Pozdrawiam ciepło :)