poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Niedziela dla włosów #9 - emolientowo

Hej dziewczyny :)

Czas na kolejną włosową niedzielę. Ostatnio przeszkadzał mi puch dlatego dzisiaj postawiłam na solidną dawkę olejów - solo i w kosmetykach ;) trochę obawiałam się czy przypadkiem nie przesadziłam, w końcu taka ilość emolientów może nieźle obciążyć ale efekty zobaczycie poniżej. Zapraszam :)

Co zrobiłam ?

- tradycyjnie olejowanie na sucho, na ok. 2 godziny - ponownie postawiłam na olej z nasion bawełny.
- następnie na pół godziny przed myciem zemulgowałam olej maską Kallos Blueberry
- przyszła pora na mycie - w tym celu sięgnęłam po szampon Biolaven (debiut)
- po myciu czas na ekspresową maskę Babuszki Agafii - wmasowałam ją w wilgotne włosy na 5 minut
- po spłukaniu maski, rozczesałam włosy na mokro, grzebieniem o szeroko rozstawionych zębach i pozostawiłam do wyschnięcia
- na koniec wtarłam odrobinę serum Mythic Oil w końcówki

A oto i efekt :)


Tak wyglądają dzień po myciu, rozczesane TT. Na zdjęcie bez lampy niestety już nie było szans.

Cóż mogę powiedzieć, jest dobrze :) jak widać jest blask - lampa robi swoje, ale nawet sama jak patrzę na włosy to widzę, że się błyszczą. Są miękkie i dość puszyste, chociaż powinny być wygładzone - ale nie ma co narzekać :) 
Problemem jest jak zawsze lekki przyklap, maski i olej nakładałam od ucha w dół, czyżby winny jest Biolaven ? To się okaże, szampon dalej będę wnikliwie testować, ale być może powinnam wrócić do szamponów z mocniejszymi detergentami, albo przynajmniej używać ich częściej.  

Trzymajcie się troszkę mniej ciepło, upał jednak robi swoje :)

 

13 komentarzy:

  1. Takie delikatne fale zawsze mi sie marzyly :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyciągają spojrzenie te Twoje pukle!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy blog, zapraszam do siebie. Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaa! Ale cudne loczki :) Aż się chce podotykać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie sie prezentuja :)! Ciekawe, czy przyklap zafundowalo to myjadlo - mam na nie ochote ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widać przyklapu, piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony ślad, mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej, będzie mi wtedy bardzo miło :)
Odwiedzam każdego komentującego, dlatego reklama jest zbędna :)
Pozdrawiam ciepło :)