sobota, 26 września 2015

Liebster po raz drugi ;)

Hej dziewczyny ;)

Po raz drugi zostałam nominowana do Liebster Blog Award, a to za sprawą Nulki ;) dziękuję bardzo za nominację, ale zanim odpowiem na pytania, przypomnę zasady tej zabawy.


"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”.
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. 
Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.
Nie wolno 
nominować bloga, który
Cię nominował."

 
A teraz czas na moje odpowiedzi :) 

1. Trzy kosmetyki bez których nie wyobrażasz sobie codziennego makijażu ?
Podkład, czarna kredka/eyeliner i tusz do rzęs. Więcej mi nie trzeba, chociaż lubię też podkreślić brwi :)

2.  Ulubiony kosmetyk do włosów ?
Maska. Kocham maski <3. Mój portfel trochę mniej, ale ja się go nie słucham ;P Na ten moment szaleję za rosyjskimi maskami, Kallosami i Biovaxami :)

3.  Jaki jest największy bubel jaki kiedykolwiek kupiłaś ?
To chyba będą cienie do powiek z chińczyka ;) mega kolorowe, a jak się osypywały ;P ale to były moje pierwsze kroki w makijażu.

4.  Jak wyobrażasz sobie Twoje życie za 10 lat ? 
Szczęśliwe, ustabilizowane, pełne harmonii i spokoju. Do tego kochający mąż, przynajmniej dwójka dzieci, pies, kot i domek na wsi, albo przynajmniej na obrzeżach miasta. Gdybym jeszcze realizowała się zawodowo, byłoby idealnie :) I dąże do tego, aby tak moje życie za te 10 lat wyglądało ;)

5. Zdrowa żywność czy fast food'y ? 
Eeee niestety fast food'y...niezbyt to się chwali wiem ^^ swego czasu B-smarty były stałym punktem programu podczas każdej mojej wizyty w KFC. Na szczęście już ograniczam te wizyty ;)
 
6. Co najbardziej cenisz u innych osób ?
Zwykłą dobroć i uczciwość. Wierzę, że w tych czasach są jeszcze ludzie o tych cechach, chociaż coraz bardziej zaczynam w to wątpić.

7.  Twoje największe kosmetyczne odkrycie ?
 Ciężko powiedzieć, ale odkąd odkryłam wielofunkcyjność olei to przyznam, że nie wyobrażam sobie pielęgnacji włosów, ciała i paznokci bez nich :) 

8.  Mieszkanie w wielkim mieście czy domek na wsi ?
Domek na wsi, ale blisko miasta :) 

9. Jesteś typem śpiocha czy rannego ptaszka ? 
Tu też tak pośrodku, są dni kiedy wstaję bez problemu o 7 a czasem nawet o 10 ciężko jest mi się zwlec z łóżka. 

10.  Gdybyś mogła udać się w wymarzoną podróż, do jakiego miejsca byś pojechała ?
Nigdy aż tak się nad tym nie zastanawiałam. Marzą mi się miasta typu Paryż, Rzym czy dalsze zakątki typu Nowy Jork, ale niestety nie mam natury podróżnika :) 

11. Ulubiona drogeria ? 
W moim mieście jest tylko Rossmann, Natura i drogerie typu "no name", ale i tak moją ulubioną drogerią jest Hebe :) pewnie przez Kallosy ;P

 Oto moje pytania ;)

1. Za kim byś wskoczyła w ogień ?
2. Jesteś otwarta czy bardziej skryta ?
3. Co Ci się najbardziej podoba w blogowaniu ?
4. Gdzie poza domem można Cię najczęściej spotkać ?
5. Trampki czy szpilki ?
6. Cechy idealnego mężczyzny :)
7. Jakie jest Twoje najpiękniejsze wspomnienie z dzieciństwa ?
8. Jaki masz obecnie kolor na paznokciach ? ^^
9. Gdybyś mogła zmienić swoje imię, to na jakie byś zmieniła ? 
10. Jaki film najbardziej Ci utkwił w pamięci ?
11. Twój sposób na chandrę to ? 

Nominuję:
dzezabell.blogspot.com/
sokoliczna.blogspot.com/

A więc do dzieła dziewczyny :)

Trzymajcie się ciepło :)

10 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację! :) szczerze mowiąc pierwszy raz spotykam się z tą zabawą :P
    A i jeszcze przy okazji skoro bardzo lubisz kallosy - może mi polecisz któryś bo zamierzam kupić ale waham sie między Blueberry a Latte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy czy wolisz emolienty czy proteiny :) wiadomo, że obie grupy składników są niezbędne w pielęgnacji, ale no właśnie..wersja Blueberry jest typowo emolientowa poprzez olej awokado w składzie więc jeśli się z nim lubisz to wybór masz ułatwiony, a ta wersja jest też idealna do tunningowania :) co do Latte to ma w składzie proteiny mleczne, nie wiem jak na nie reagujesz - ogólnie ta wersja nie każdemu pasuje, a plusem jest fakt, że ma mniejsze opakowanie , więc gdybyś się z nią nie polubiła to szybciej byś ją wykończyła :)

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację, jest mi bardzo miło :* Na pytania odpowiem za kilka dni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację :* odpowiem jak wrócę z Torunia :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo,bardzo dziękuję za nominację ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się m.in. z odpowiedzią nr 8 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za nominację i z chęcią odpowiem w najbliższym czasie na pytania ;* :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oleje i maski rowniez wielbie ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony ślad, mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej, będzie mi wtedy bardzo miło :)
Odwiedzam każdego komentującego, dlatego reklama jest zbędna :)
Pozdrawiam ciepło :)