środa, 7 października 2015

Dzień dla włosów - Kallos Blueberry i Isana Oil Care

Hej dziewczyny :)

Teoretycznie jest to kolejna Niedziela dla włosów. Teoretycznie, bo rytuał pielęgnacyjny odbył się aż we wtorek - jak wiecie całkiem niedawno się skusiłam na hennę, chciałam tym samym dać włosom w pełni zgrać się z kolorem, dlatego wypadło tak a nie inaczej ;)  mamy już środę, uznałam, że wyjątkowo ten post nie będzie Niedzielą włosową, a jedynie Dniem dla włosów ;)

Zaczynamy więc :)

Użyłam:
- olej sezamowy Wellness&Beauty ( olejowałam na sucho, na trzy godziny)
- maska Kallos Blueberry, nałożona na naolejowane włosy pół godziny przed myciem
- szampon Isana Med (oczyściłam skalp, włosy umyła spływająca piana)
- maska Isana Oil Care, Effektiv - Kur, na ok. 5 minut.

Po spłukaniu maski, osuszyłam delikatnie włosy, rozczesałam je na mokro i pozostawiłam do wyschnięcia. O dziwo wyschły bardzo szybko, podejrzewam, że włosięta są jeszcze troszeczkę przesuszone po hennowaniu.


Tak wyglądają dzień po myciu. Włoski są wygładzone, miękkie, miłe w dotyku, powiedziałabym nawet że śliskie - na pewno od nasady do połowy długości włosów. Stawiam, że to zasługa henny, tym bardziej, że włoski cały czas pięknie się błyszczą :) Jak widać kolorek również jest troszkę inny ale wiadomo - aparat kłamie ;)

Z rzeczy trochę mniej pozytywnych - widać, że końcówki  się proszą o podcięcie. Cóż fryzjer się kłania :) Ale najpierw poczekam na przypływ gotówki heh.

Jestem całkiem zadowolona z efektu, włoski powoli dochodzą do siebie i to jest najważniejsze ;)

Trzymajcie się ciepło :)


12 komentarzy:

  1. Mam zamiar wypróbować ten olej sezamowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądają, ale mam wrażenie, że rozluźnił Ci się skręt po hennie?

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale gładkie <3 Ślicznie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa tej wersji Kallos :) kończę swoje zapasy i od razu ją kupuję, już się nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony ślad, mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej, będzie mi wtedy bardzo miło :)
Odwiedzam każdego komentującego, dlatego reklama jest zbędna :)
Pozdrawiam ciepło :)