sobota, 5 grudnia 2015

Rozdanie świąteczne :)

Hej dziewczyny :)

Moja obecność na blogu dalej nie zachwyca, co mnie trochę przeraża. Niestety dalej winę za to ponosi brak czasu, bo inspiracji przy tworzeniu wpisów nie brakuje. Miejmy nadzieję, że w końcu się to zmieni, chociaż przy nadchodzących świętach może być ciężko. Ale przyznaję, że czuje już tą świąteczną atmosferę i bardzo dobrze się z tym czuję :)

W ramach małych przeprosin przygotowałam dla Was rozdanie które swoją drogą dawno już planowałam :) Okazją do rozdania mogą być też zbliżające się święta, mimo, że wyniki będą już po Nowym Roku, ale to też taka mała forma podziękowań, że jesteście i czytacie moje wypociny :)

Co zatem można wygrać ?


1. Bania Agafii, Cedrowe mydło do włosów i ciała - jeden z hitów włosomaniaczej blogosfery :)

2. Planeta Organica, Afryka, Maska do włosów farbowanych z olejem arganowym

3. Makeup Revolution Paleta cieni MERMAIDS vs UNICORNS - jedyny używany produkt, zakupiony przeze mnie w momencie fascynacji kolorowymi makijażami. Na tą chwilę gustuję w bardziej stonowanych kolorach, a szkoda, aby paleta się kurzyła, dlatego chciałabym aby trafiła do jednej z Was. 
Cienie są w nienaruszonym stanie, przy niektórych kolorkach widać ślady użytkowania, niestety opakowanie jest dość porysowane, ale myślę, że to w niczym nie przeszkadza. W zestawie jest również pacynka. Ogólnie jest to warta uwagi paletka z której można wyczarować wiosenny makijaż, lub odważny look na imprezę. 

4. Wibo, Million Dollar Lips, Matt Lipstick nr 3

5. Lakiery Golden Rose, Color Expert Nail Lacquer - odcienie 30 i 87

A teraz warunki jakie trzeba spełnić aby wziąć udział w rozdaniu:

Warunek konieczny:
- publiczna obserwacja bloga (+2 losy)

I tyle :) Ponadto obserwatorzy którzy obserwowali bloga przed rozdaniem dostaną po dodatkowym losie.

Dodatkowo możesz:
- udostępnić baner na swoim blogu z linkiem do postu konkursowego (+3 losy)
- polubić stronę bloga na fb klik ( +2 losy)
- zaobserwować mojego Instagrama klik (+1 los)

W sumie można zdobyć 9 losów. Zgłoszenia będę bardzo dokładnie sprawdzać, dlatego lepiej nie oszukiwać :) 

Wzór zgłoszenia:
1. Obserwuję publicznie bloga jako: (nick)
2. Obserwowałam przed rozdaniem: tak/nie
3. Udostępniłam baner: tak(link)/nie
4. Lubię na Fb jako: 
5. Obserwuję na Instagramie jako:
6. Adres e-mail (abym mogła się z Tobą skontaktować w przypadku wygranej): 

A na koniec zasady:

1. Organizatorem i fundatorem nagrody jestem ja – Miss M 
2. Nagroda wysyłana jest na koszt organizatorów, tylko na terenie Polski.
3. Zabawa trwa od dziś tj. 5 grudnia do 9 stycznia 2016 roku do godziny 23:59.
4. Zwycięzca zostanie wyłoniony do 7 dni od zakończenia konkursu.
5. Po ogłoszeniu zwycięzcy czekam 3 dni na e-mail z danymi do wysyłki.
6. Osoby, które będą obserwować blog tylko w czasie rozdania zostaną wykluczone z możliwości brania udziału w kolejnych konkursach
7. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).
8. Zgłaszając się do konkursu automatycznie akceptujecie regulamin

 Baner





Powodzenia dziewczyny ! :)

Trzymajcie się ciepło :)




85 komentarzy:

  1. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Marta Wójcik
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: tak
    3. Udostępniłam baner: tak lawendowepiora.blogspot.com
    4. Lubię na Fb jako: Marta Wójcik
    5. Obserwuję na Instagramie jako:
    6. Adres e-mail (abym mogła się z Tobą skontaktować w przypadku wygranej): marta.wojcik1998@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. biorę udział! Super rozdanie :)
    1. Obserwuję publicznie bloga jako: Czarna Kawa
    2. Obserwowałamprzed rozdaniem: tak
    3. Udostępniłam baner: tak - pasek boczny http://kreconowlosaa.blogspot.com/
    4. Lubię na Fb jako: Edyta Sosna
    5. Obserwuję na Instagramie jako: ladyevil1
    6. Adres e-mail (abym mogła się z Tobą skontaktować w przypadku wygranej): edyta_to@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Magdalena.
    2. Obserwowałamprzed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: nie
    4. Lubię na Fb jako: -
    5. Obserwuję na Instagramie jako: soul_beast
    6. Adres e-mail (abym mogła się z Tobą skontaktować w przypadku wygranej): madziunieczka12@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Jasminum
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: tak
    3. Udostępniłam baner: nie
    4. Lubię na Fb jako: nie
    5. Obserwuję na Instagramie jako: nie
    6. Adres e-mail (abym mogła się z Tobą skontaktować w przypadku wygranej): jasminumblog@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Do tej atmosfery świątecznej brakuje tylko odpowiedniej pogody ;) tak odrobinkę śniegu :)

    1. Obserwuję publicznie bloga jako: Nika - WRJND
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: tak
    3. Udostępniłam baner: tak - http://piekneidlugie.blogspot.com/
    4. Lubię na Fb jako: Włosy rosną jak drożdżach
    5. Obserwuję na Instagramie jako: nie mam instagrama, więc nie obserwuję ;)
    6. Adres e-mail: nika92pl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: SiliD
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: tak
    3. Udostępniłam baner:nie
    4. Lubię na Fb jako: Karolina Daniewska
    5. Obserwuję na Instagramie jako:nie
    6. Adres e-mail pasjesili@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: xtina120
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: nie
    4. Lubię na Fb jako: Sylwia Jamrozik
    5. Obserwuję na Instagramie jako: nie
    6. Adres e-mail: sylwia.jamrozik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Kamila B.
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: tak na dole takingcareofhair.blogspot.com
    4. Lubię na Fb jako: -
    5. Obserwuję na Instagramie jako: myhairworld1
    6. Adres e-mail kamilab1993@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Ewka501
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: tak http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/
    4. Lubię na Fb jako: -
    5. Obserwuję na Instagramie jako: ewelina0404
    6. Adres e-mail ewka501@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: JakisKtos
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: tak http://i-am-a-holic.blogspot.com/
    4. Lubię na Fb jako: nie
    5. Obserwuję na Instagramie jako: nie
    6. Adres e-mail (abym mogła się z Tobą skontaktować w przypadku wygranej): edyta.16@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Dzezabells hair
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: tak
    3. Udostępniłam baner: tak - http://dzezabell.blogspot.com
    4. Lubię na Fb jako: Iza Gołuńska + Dzezabells hair
    5. Obserwuję na Instagramie jako: dzezabellshair
    6. Adres e-mail: dzezabells@onet.eu

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Paulina M.
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: tak https://palianka.blogspot.com/
    4. Lubię na Fb jako: nie
    5. Obserwuję na Instagramie jako: nie
    6. Adres e-mail palianka.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wzór zgłoszenia:
    1. Obserwuję publicznie bloga jako: Beauty B.
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: tak
    3. Udostępniłam baner: tak: http://beautybeauty2003.blogspot.com/
    4. Lubię na Fb jako: Beauty .
    5. Obserwuję na Instagramie jako: nie
    6. Adres e-mail: monika2003@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako Chabrowa Czytelniczka :)
    chabrowacczytelniczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Mistejk.
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: nie
    4. Lubię na Fb jako: nie
    5. Obserwuję na Instagramie jako: nie
    6. Adres e-mail marysia.w2000@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Małgorzata Mielniczek
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: nie
    4. Lubię na Fb jako: Gosia Mielniczek
    5. Obserwuję na Instagramie jako: gosiamielniczek
    6. Adres e-mail: malgorzata.mielniczek98@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: pysiunia212
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: nie
    4. Lubię na Fb jako: Angelika Święch
    5. Obserwuję na Instagramie jako: nie
    6. Adres e-mail: pysiunia212@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: BeautyGuardian
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: tak, choć nie wiem czemu jest błąd i u Cb w obecnej chwili tego nie wyświetla, a ja na swoim profilu mam dawno pokazane
    3. Udostępniłam baner: tak, thebeautyguardian.blogspot.com
    4. Lubię na Fb jako: Justyna Janiak
    5. Obserwuję na Instagramie jako: thebeautyguardian
    6. Adres e-mail: thebeautyguardian@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: emibloguje
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: tak http://emibloguje.blogspot.com/p/blog-page_31.html
    4. Lubię na Fb jako: Emibloguje
    5. Obserwuję na Instagramie jako:Emibloguje
    6. Adres e-mail emibloguje@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: ileana
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: nie
    4. Lubię na Fb jako:
    5. Obserwuję na Instagramie jako: gorzanna89
    6. Adres e-mail: asia.gorzynska@gmail.co,

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Obserwuję publicznie bloga jako:Zdzisława Imianowska
    2. Obserwowałam przed rozdaniem:nie
    3. Udostępniłam baner: tak na fb https://www.facebook.com/mlecznakrowka/posts/930873536998827
    4. Lubię na Fb jako: Zdzisława Imianowska
    5. Obserwuję na Instagramie jako:nie
    6. Adres e-mail (abym mogła się z Tobą skontaktować w przypadku wygranej): rybkazg2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Sylwia Bomba
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: tak https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/478688549003152?pnref=story
    4. Lubię na Fb jako:nie
    5. Obserwuję na Instagramie jako:nie
    6. Adres e-mail (abym mogła się z Tobą skontaktować w przypadku wygranej): sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Jasmine Vise
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: nie
    4. Lubię na Fb jako: Bernadetta Bomba
    5. Obserwuję na Instagramie jako:-
    6. Adres e-mail bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Obserwuje publicznie bloga jako : Mirella Aghakaryan
    2. Nie obserwowalam przed rozdaniem.
    3. Udostepnilam baner tu: https://plus.google.com/u/0/107121360264118639600/posts
    4. Lubie fb jako: Mirella Aghakaryan
    5. Obserwuje na insta jako @panna.mi
    6. E-mail: mirela01@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Kobiecy Żywioł
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: tak
    3. Udostępniłam baner: tak http://pstrysia1114.blogspot.com/
    4. Lubię na Fb jako: Kobiecy Żywioł
    5. Obserwuję na Instagramie jako: kobiecyzywiol
    6. Adres e-mail (abym mogła się z Tobą skontaktować w przypadku wygranej): patka1114@o2.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Kraina Kobiecości
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: tak http://kraina-kobiecosci.blogspot.com/p/rozdaniakonkursy.html
    4. Lubię na Fb jako: Magdalena Piasecka
    5. Obserwuję na Instagramie jako: nie
    6. Adres e-mail (abym mogła się z Tobą skontaktować w przypadku wygranej): magdapiasecka@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Klaudia M
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: tak https://plus.google.com/107413678601572278647/posts/dt1cBCDSpA3
    4. Lubię na Fb jako: Klaudia Klaudia
    5. Obserwuję na Instagramie jako: NIE
    6. Adres e-mail: Klaudia.m@x.wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Paulina Dominika
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: tak - http://kosmetysia.blogspot.com/p/banery.html
    4. Lubię na Fb jako: Paulina Dominika
    5. Obserwuję na Instagramie jako: @misspauliiii
    6. Adres e-mail: misspauliii@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Natalia
    2. Obserwowałam przed rozdaniem:nie
    3. Udostępniłam baner: tak http://swiatzpunktuwidzenianatalii.blogspot.com
    4. Lubię na Fb jako: Natalia Rafał Chylińska Zduńczyk
    5. Obserwuję na Instagramie jako: nie
    6. Adres e-mail nataryfi2014@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Karolina eM
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: tak http://kosmetykikarolinyx.blogspot.com/
    4. Lubię na Fb jako: Karolina M.
    5. Obserwuję na Instagramie jako: kosmetykikarolinyx
    6. Adres e-mail kosmetykikarolinyx@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Pingwinowa
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: tak (http://pingwinowa.blogspot.com/)
    4. Lubię na Fb jako: Pingwinowa
    6. Adres e-mail: pingwinowa.panna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: rudy włos
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: tak rudywlos.blogspot.com zakładka banery
    4. Lubię na Fb jako: -
    5. Obserwuję na Instagramie jako:-
    6. Adres e-mail (abym mogła się z Tobą skontaktować w przypadku wygranej): kasdwaraz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Kara
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: nie
    4. Lubię na Fb jako: nie
    5. Obserwuję na Instagramie jako: nie
    6. Adres e-mail: caroline33@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  35. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Zadbaj o włosy
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: Nie.
    3. Udostępniłam baner: Nie.
    4. Lubię na Fb jako: Gosia Filak
    5. Obserwuję na Instagramie jako: Nie obserwuję, brak konta.
    6. Adres e-mail: carmelovee95@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Aleksandra Włoch
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    3. Udostępniłam banner: NIE
    4. Lubię na FB jako: Aleksandra Włoch
    5. Obserwuję na instagramie jako: april_skyx
    6. Adres e-mail: a.wloch94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: tyśka bloguje
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: tak (http://wlosy-of-tyska.blogspot.com/)
    4. Lubię na Fb jako: WŁOSY OF TYŚKA
    5. Obserwuję na Instagramie jako: tyska_blog
    6. Adres e-mail: wlosy.of.tyska.blogspot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: zaczarowanaa
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: tak
    3. Udostępniłam baner: tak www.me-and-my-passions.blogspot.com
    4. Lubię na Fb jako: -
    5. Obserwuję na Instagramie jako: -
    6. Adres e-mail: zaczarowanaa.fashion@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Paulina Testuje
    2. Obserwowałam przed rozdaniem:nie
    3. Udostępniłam baner: tak http://paolapisz.blogspot.com/
    4. Lubię na Fb jako: Paulina Testuje
    5. Obserwuję na Instagramie jako:
    6. Adres e-mail : paulinawlodarczyk89@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Nadia
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: tak http://malinowyskarbiec.blogspot.com/
    4. Lubię na Fb jako: nie
    5. Obserwuję na Instagramie jako: nie
    6. Adres e-mail (abym mogła się z Tobą skontaktować w przypadku wygranej): jo-jo-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Naughty Girl
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: tak http://joanna-giovanna.blogspot.com/
    4. Lubię na Fb jako: Naughty Girl
    5. Obserwuję na Instagramie jako: nie
    6. Adres e-mail naughtygirl0106@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Zielona Małpa
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: tak http://www.zielonamalpa.pl/
    4. Lubię na Fb jako: Zielona Małpa
    5. Obserwuję na Instagramie jako: zielona_malpa
    6. Adres e-mail: kartofelekziemniaczany@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: poligon domowy
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: tak www.poligon-domowy.blogspot.com na dole bloga
    4. Lubię na Fb jako: nie
    5. Obserwuję na Instagramie jako: nie
    6. Adres e-mail sprezentuj@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. 1. Obserwuję publicznie bloga jako:Szczypta Magii
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: tak http://ujrzecsiebie.blogspot.com/
    4. Lubię na Fb jako: Ujrzeć Siebie
    5. Obserwuję na Instagramie jako: nie
    6. Adres e-mail szczyptamagii@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Pink Lipstick
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: nie
    4. Lubię na Fb jako: Agata Cz.
    5. Obserwuję na Instagramie jako: pinklipstickmua
    6. Adres e-mail: pinklipstickmua@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Rincewind99
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: nie
    4. Lubię na Fb jako: Kopalnia Różności
    5. Obserwuję na Instagramie jako: kopalnia_roznosci
    6. Adres e-mail rincewind9998@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Pani Lecter
    6. Adres e-mail agatajedynamla@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Mariska93
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: tak www.psychodelax3.blogspot.com na dole strony ;)
    4. Lubię na Fb jako: Anita Sadło
    5. Obserwuję na Instagramie jako: psychodelax3
    6. Adres e-mail : anitasadlo@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Magdalenne Blog
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: nie
    4. Lubię na Fb jako: -
    5. Obserwuję na Instagramie jako: magdalenne.blog
    6. Adres e-mail: magdalenne.blog@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: ann bee
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: nie
    4. Lubię na Fb jako: Anna Szmid
    5. Obserwuję na Instagramie jako: jako annaszmid
    6. Adres e-mail szczyptamagii@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Kasia Sz.
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: nie
    4. Lubię na Fb jako: Katarzyna Szadura
    5. Obserwuję na Instagramie jako:_kejtiii_
    6. Adres e-mail szakasia18@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: włosovelove.
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: tak http://wlosovelove.blogspot.com
    4. Lubię na Fb jako: Syndia D.
    5. Obserwuję na Instagramie jako : xwlosovelovex
    6. Adres e-mail wlosovelove@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: W pogoni za ideałem
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: tak - http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/p/xgbdfgzsr.html
    4. Lubię na Fb jako: W pogoni za ideałem
    5. Obserwuję na Instagramie jako: nie
    6. Adres e-mail: Cekoladovaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Edyta H.
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: tak allthesnuff.blogspot.com
    4. Lubię na Fb jako: Edyta Hendzel
    5. Obserwuję na Instagramie jako: tarxjant
    6. Adres e-mail edytka249@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Martyna Ha
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: nie
    4. Lubię na Fb jako: -
    5. Obserwuję na Instagramie jako:-
    6. Adres e-mail : messque64@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  57. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: nr147
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: nie
    4. Lubię na Fb jako: Natalia Rzepka
    5. Obserwuję na Instagramie jako: ------
    6. Adres e-mail: nr104@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. . Obserwuję publicznie bloga jako: Klaudia Cebula
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: tak zaklecienaszczescie.blogspot.com
    4. Lubię na Fb jako: Klaudia Cebula
    5. Obserwuję na Instagramie jako: klaudiacebula
    6. Adres e-mail klaudiaannacebula@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Sabina eM
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: tak http://123binka.blogspot.com/p/rozdania.html
    4. Lubię na Fb jako: Sabina Matusik
    5. Obserwuję na Instagramie jako: xsabina1
    6. Adres e-mail: sabinkaemm@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  60. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Krystyna Maszkowska
    2. Obserwowałam przed rozdaniem- zgłoszeniem -tak, ale nie pamiętam czy przed rozpoczęciem rozdania
    3. Udostępniłam baner: tak https://www.facebook.com/krystyna.maszkowska/posts/1665031300403658
    4. Lubię na Fb jako: Krystyna Maszkowska
    5. Obserwuję na Instagramie jako: nie
    6. Adres e-mail kmaszkowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Beatrice
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: tak http://przypudrujmynosek.blogspot.com/
    4. Lubię na Fb jako: Beata Dabek
    5. Obserwuję na Instagramie jako: beatadabek
    6. Adres e-mail przypudrujmynosek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: swiaturody159
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: tak
    3. Udostępniłam baner: tak http://swiaturody159.blogspot.com
    4. Lubię na Fb jako: Świat Urody
    5. Obserwuję na Instagramie jako: nie
    6. Adres e-mail: swiaturody159@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  63. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: bird cherry
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: tak
    3. Udostępniłam baner: tak http://kolejnyblogkosmetycznowlosowy.blogspot.com/
    4. Lubię na Fb jako: Bird Cherry
    5. Obserwuję na Instagramie jako: nie
    6. Adres e-mail: gadzina.podla@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  64. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: anioleek89
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: nie
    4. Lubię na Fb jako: Marta P.
    5. Obserwuję na Instagramie jako: martusiaa89
    6. Adres e-mail: anioleek89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  65. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: madia
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: tak (www.fashionbymadia.blogspot.com)
    4. Lubię na Fb jako: nie
    5. Obserwuję na Instagramie jako: nie
    6. Adres e-mail: maddia@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Kasia Kot
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: nie mam bloga :(
    4. Lubię na Fb jako: Kasia Kot
    5. Obserwuję na Instagramie jako: kacha_kot
    6. Adres e-mail : k_kotynska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Truskawkowy Świat
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: tak/nie
    3. Udostępniłam baner: tak http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/
    4. Lubię na Fb jako: Truskawkowy Świat Blog
    5. Obserwuję na Instagramie jako:Truskaweczka.18
    6. Adres e-mail panterka241@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  69. Obserwuję publicznie bloga jako: Nika;P
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: tak grlfashion.blogspot.com
    4. Lubię na Fb jako: Aneta P...
    5. Obserwuję na Instagramie jako: netia223
    6. Adres e-mail : netia223@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Wzór zgłoszenia:

    1. Obserwuję publicznie bloga jako: Another Desire
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie

    3. Udostępniłam baner: tak http://ifeelonlyapathy.blogspot.com/p/konkursy.html
    4. Lubię na Fb jako: Benita B

    5. Obserwuję na Instagramie jako: nie

    6. Adres e-mail (abym mogła się z Tobą skontaktować w przypadku wygranej): ifeelonlyapathy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  71. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: boou
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: /nie
    3. Udostępniłam baner: nie
    4. Lubię na Fb jako: -
    5. Obserwuję na Instagramie jako:-
    6. Adres e-mail (abym mogła się z Tobą skontaktować w przypadku wygranej): boo_oo@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Kinga Bylina
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: tak
    3. Udostępniłam baner: tak http://rytmmojegozycia.blogspot.com/
    4. Lubię na Fb jako: Kinga Bylina
    5. Obserwuję na Instagramie jako: kitty_6663
    6. Adres e-mail sweet6663@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Iwona K
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: tak, http://ivi-art.blogspot.com/
    4. Lubię na Fb jako: Iwona Kalinowska
    5. Obserwuję na Instagramie jako: nie mam
    6. Adres e-mail: ivi.kalinowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  74. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Polka J.B
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: tak http://polkagotujeisiemaluje.blogspot.com/
    4. Lubię na Fb jako: Polka gotuje
    5. Obserwuję na Instagramie jako: nie posiadam konta
    6. Adres e-mail polkagotujeisiemaluje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  75. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Aleksandra
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: nie
    4. Lubię na Fb jako: ---
    5. Obserwuję na Instagramie jako: ---
    6. Adres e-mail (abym mogła się z Tobą skontaktować w przypadku wygranej): aleksandra20gawel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  76. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Monika Ida
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: tak https://niedaszrady.blogspot.com
    4. Lubię na Fb jako:Moni Ka
    5. Obserwuję na Instagramie jako:nie
    6. Adres e-mail monikakmb@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Nely
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: tak http://czekolada-i-truskawki.blogspot.com/
    4. Lubię na Fb jako: Nie
    5. Obserwuję na Instagramie jako: Nie
    6. Adres e-mail olunia1881@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  79. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: sloneczko91222
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: tak : https://www.facebook.com/sylwia.janus1/posts/1072927869418559?pnref=story
    4. Lubię na Fb jako: Sylwia Białogońska
    5. Obserwuję na Instagramie jako:
    6. Adres e-mail : sloneczko9122@wp.pl

    Nagrody są :
    <3 <3 <3 >>>>> [R][E][W][E][L][A][C][Y][J][N][E] !!! <<<<< <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  80. Obserwuję publicznie bloga jako: dorota wysocka
    Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Gossia W

    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie

    3. Udostępniłam baner: nie

    4. Lubię na Fb jako: nie

    5. Obserwuję na Instagramie jako:nie

    6. Adres e-mail GossiaW@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. 1. Obserwuję publicznie bloga jako: Wioletta P
    2. Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    3. Udostępniłam baner: tak http://zakrconawioletta.blogspot.com/
    4. Lubię na Fb jako: nie
    5. Obserwuję na Instagramie jako:nie
    6. Adres e-mail wiolettapaprz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony ślad, mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej, będzie mi wtedy bardzo miło :)
Odwiedzam każdego komentującego, dlatego reklama jest zbędna :)
Pozdrawiam ciepło :)