środa, 6 stycznia 2016

mała przypominajka + zaproszenie na rozdanie :)

Hej dziewczyny :)

Święta, święta i po świętach. Mam nadzieję, że porządnie naładowałyście akumulatory przez ten ostatni czas. Osobiście porządnie wypoczęłam, aż chyba za bardzo, bo w tej chwili ciężko mi się zebrać do kupy - niestety zawsze tak jest jak mam zbyt dużo wolnych dni ;P 

Ale mamy Nowy Rok i wiąże się to z pewnym nowym etapem - ja akurat kończę w tym roku studia licencjackie i pojęcia nie mam co dalej. Coś tam kiełkuje w głowie, jakaś niewinna myśl, pewien zarys planu, ale jak wyjdzie wszystko w praktyce ? Tego nie wie nikt ;) Generalnie chciałabym być szczęśliwa i nie żałować swoich wyborów - myślę, że to jest całkiem możliwe do zrealizowania. 

Planów co do włosów nie mam - nie mam pojęcia co mi strzeli do głowy, aczkolwiek noszę się z myślą o znacznym skróceniu włosów. O ile nie stchórzę przed fryzjerem, to być może ten cel uda się osiągnąć :)

Odnośnie postanowień jeśli chodzi  bloga - nie ukrywam, że chciałabym pisać dla Was częściej, ale musi być to równoznaczne z wolnym czasem. Z tym jest chwilami ciężko, ale wiem, że to kwestia dobrej organizacji, 
Bardzo bym chciała aby posty tworzone przeze mnie jednak coś wnosiły, były w jakiś sposób pomocne ;) To już kwestia inspiracji, przyznaję, że tego czasem mi brakuję, ale nie jest źle.
Na ten moment pomysły są, chęci są, czasu nie ma, a do tego praca licencjacka leży i kwiczy aż miło ;p

Ale wierzę, że wszystko będzie dobrze..no bo kurczę, musi być dobrze :) I z takim nastawieniem będę przeżywać ten rok.

Na koniec chciałabym również przypomnieć Wam o rozdaniu które wciąż trwa na moim blogu. Zostało już tylko 3 dni na zgłoszenie się dlatego kto jeszcze nie brał udziału, to ma szansę szybko to nadrobić :) 
Nagrody, warunki jakie trzeba spełniać, regulamin - oczywiście wszystko jest w poście rozdaniowym, zapraszam :)
Do paczki dorzucę także odlewkę wybranej przeze mnie maski, na pewno znajdzie się tam też coś słodkiego.

I już naprawdę na koniec chciałabym Was również zaprosić na inne rozdanie z okazji pierwszej rocznicy bloga, które organizuje autorka bloga Jak to Dziecko we Mgle ;)

A Wy jak tam po świętach ? Najedzone, wypoczęte ?
Skąd czerpiecie inspiracje do tworzenia postów ? 

Trzymajcie się ciepło i nie dajcie się mrozom :)



7 komentarzy:

  1. ten rok będzie dobry! I tego z całego serducha Ci zycze :* oby wszystko się ułożyło jak sobie wymarzysz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten rok będzie najlepszy ;) Też mi chodzi po głowie fryzjer, ale się boję :D
    A o licencjat się nie bój, ja magistra napisałam w 2 tygodnie, czekam teraz na termin obrony ;)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy już zaliczyły cięcie:) A do obrony pracy jeszcze trochę czasu więc spokojnie dasz radę, ja swoją napisałam expresem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gdyby tak doba była dłuższa, ja też mam problem z czasem ale mam w planach z tym walczyć :) powodzenia i trzymam kciuki żeby i Tobie się udało!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno obierzesz jakąś dobrą drogę w życiu :-). Życzę spełnienia postanowień w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony ślad, mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej, będzie mi wtedy bardzo miło :)
Odwiedzam każdego komentującego, dlatego reklama jest zbędna :)
Pozdrawiam ciepło :)