wtorek, 16 lutego 2016

Najpiękniejsze zapachy włosowych kosmetyków - moje typy

Hej dziewczyny ;)

Jak pamiętacie całkiem niedawno zwracałam uwagę na techniczne właściwości naszych kosmetyków do włosów - przy okazji doszłam do pewnych wniosków odnośnie tego co kieruje nami podczas zakupów - czy przykładowo zapach a może jednak dobry skład ? Więcej o tym możecie przeczytać tutaj, a dzisiaj zapraszam Was na mój ranking najpiękniejszych zapachów w kosmetykach do włosów.

Oczywiście będzie to zestawienie subiektywne, zdaję sobie sprawę z tego, że zapachy w których gustuję, niekoniecznie muszą się podobać innym osobom. Ponadto będę się opierać na produktach z którymi już miałam styczność - to mnie niestety ogranicza, bo pewnie istnieje jeszcze wiele innych wartych uwagi zapachów, z którymi nie miałam do czynienia.  Jeżeli Wy znacie takie perełki, to proszę napiszcie o tym w komentarzach, bardzo chętnie poznam Wasze typy :)



Mój zdecydowany numer jeden jeśli chodzi o zapach to....


KOSMETYKI DO WŁOSÓW YVES ROCHER


Na pewno są bardzo znane każdej włosomaniaczce i myślę, że zdecydowana większość już zdążyła wypróbować (powąchać ) przynajmniej jeden produkt tej marki. Moja miłość rozpoczęła się już jakiś czas przed założeniem bloga kiedy kupiłam szampon odbudowujący z olejkiem jojoba. Macie czasem tak, że przy szczególnym zapachu wąchacie go przy każdej wizycie w łazience ? U mnie właśnie tak było ;) Po zdenkowaniu szamponu, nie kupiłam go jednak ponownie, bo bardzo chciałam wypróbować produkty Orientany, Biolaven itd.

Po Nowym Roku, jednak miałam okazję odwiedzić stacjonarny sklep tej marki, o czym już pisałam w ostatniej aktualizacji - i moja miłość do tych zapachów ponownie wróciła ;)

Co je charakteryzuje ? Delikatna, nienachalna, kwiatowa woń i co najważniejsze nie przyprawia o ból głowy. Nadal z przyjemnością wącham malwowy szampon zwiększający objętość, może nie przy każdej wizycie w toalecie, ale dość często ;)
Czy zapach utrzymuję się po myciu ? Co do szamponu ciężko mi powiedzieć, ale kilka razy już używałam odżywki z mleczkiem z owsa i powiem Wam, że zapach jak najbardziej się utrzymuję. Nie muszę chyba mówić, że też jest absolutnie boski ! :)

Żałuję, że mogę się opierać tylko na kilku produktach tej marki, ale stawiam, że każdy ich kosmetyk do włosów ma cudowny zapach ;)


INNE ULUBIONE MARKI JEŚLI CHODZI O ZAPACH TO...


KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW GARNIER FRUCITS 

Kolejna znana Wam pozycja, te produkty w odróżnieniu od kosmetyków Yves Rocher, charakteryzuje przede wszystkim łatwa dostępność i przystępna cena. A zapach również jest zdecydowanym atutem tych produktów. Ja miałam do czynienia tylko z odżywką Garnier Frucis Oleo Repair, ale wiem, że pozostałe wersje również pachną pięknie ;) A konkretniej jest to zapach słodkawy, taki troszkę owocowy, czuję, też troche chemii, ale nie przeszkadza to w ogóle - wiecie nie jestem mistrzem w ocenianiu jeśli chodzi o ten aspekt. W każdym razie te kosmetyki bardzo przyjemnie się użytkuje, bez uszczerbku na nosie.

MASKI BIOVAX, ORAZ SERIA BIOVAX GLAMOUR


Kolejna solidna marka, która kusi bardzo dobrym składem, dobrą wydajnością, oraz właśnie zapachem. Mamy także duże pole do wyboru, bo jest mnóstwo rodzajów Biovaksów, a każda wersja pachnie inaczej, ale jednak dominuję taka delikatna, przyjemna woń. Nie czuć chemii. Moja opinia opiera się po testach saszetek biedronkowych, ale swego czasu w swoich zapasach miałam także wersję do włosów suchych i zniszczonych i jak najbardziej zapach mi się podobał. Trzeba także zwrócić uwagę na to, że maseczki z serii Glamour pachną zupełnie inaczej ale są równie ciekawe. Ich aromat jest bardziej intensywny ale nienachalny, kojarzy się przede wszystkim z luksusem - tak właśnie pachnie Biovax Pearl, ale myślę, że pozostałe "ekskluzywne" rodzaje mają podobny zapach.

POJEDYNCZE PRODUKTY KTÓRE ZAPACHOWO TRAFIAJĄ W MÓJ GUST:

KALLOS KERATIN 


Tak naprawdę to jedyny Kallos które wg mnie mają ponadprzeciętny zapach.Wersja Keratin ma aromat intensywny, odrobinę chemiczny, troszkę kojarzy mi się z męskimi perfumami i w tym przypadku to jego atut. Niestety działanie tej maski nie jest idealne, ale to temat na inny post, potocznie nazywany recenzją :)
Być może inne rodzaje Kallosów pachną równie fantastycznie, na ten moment miałam do czynienia jeszcze z wersją Blueberry, Omega, Color i Silk. Podejrzewam, że bananowy Kallos podbiłby moje serce ;)

ODŻYWKA NIVEA LONG REPAIR

Zapach typowy nivejkowy, może trochę chemiczny ale bardzo mi się podobał i to był jedyny atut tej odżywki :)

MYTHIC OIL


Kolejny produkt którego zapach jest typowo ekskluzywny, osobiście kojarzy mi się z bardzo drogimi profesjonalnymi kosmetykami do włosów. Ogólnie olejki są takimi kosmetykami w których zapach odgrywa istotny element, przede wszystkim powinien delikatnie utrzymywać się po aplikacji i taki jest właśnie Mythic Oil :)

MYDŁO CEDROWE BANIA AGAFII


Nie mogło tu zabraknąć rosyjskiego przedstawiciela :) Ma on zapach wyjątkowy, świeży, aromatyczny i dominują przede wszystkim leśne klimaty. Jest bardzo przyjemny i absolutnie nie wyczuwam chemii.

KOSMETYKI DO WŁOSÓW Z KTÓRYMI MÓJ NOS NIE MIAŁ STYCZNOŚCI I BARDZO TEGO ŻAŁUJE:

Maski Planeta Organica: Marokańska i Ajurwedyjska

Pozostałe kosmetyki do włosów Yves Rocher, maski Biovax Glamour, Biovax Awokado & Bambus

Kallos Pro - Tox, Banana, Multivitamina



A niebawem opowiem Wam o kosmetykach do włosów, które pachną wg mnie trochę...mniej ładnie :)

Jakie są Wasze typy jeśli chodzi o zapachy włosowych kosmetyków ? Podobne do moich ?
A może znacie jakieś inne cudownie pachnące perełki ?
Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii.

Na koniec chciałabym Was przeprosić, za tak ograniczoną obecność na blogu. Ostatnio wspominałam, że szykuje się przeprowadzka i cóż, wiąże się to też z remontem - ostatni tydzień kompletnie wycięty z życiorysu, a to jeszcze nie koniec ^^ na razie pocieszam się tym, że efekt końcowy może być całkiem całkiem, a najbardziej chyba jestem zadowolona z mojej bordowej ściany ;P szykuje się nowe tło do włosowych zdjęć ;)

Trzymajcie się ciepło :)


19 komentarzy:

  1. Balsam prowansalski PO bije w moim rankingu nawet maski Biovax Glamour :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maska kallosa bananowa pachnie przepięknie, chociaż dość intensywnie i z czasem może troche męczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Garnier pod względem zapachów jak dla mnie wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię zapach odżywki Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fructisy są rzeczywiście super;) Bananową mam i zapach fajny, choć na dłuższą metę może być męczący;) Ale maseczki z PO mają mega intensywe zapachy, wersja ajurwedyjska to taki orientalno-korzenny zapach i bardzo długo utrzymuje się na włosach;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm...uwielbiam zapach mydła cedrowego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko zauważyłam tytuł posta to zaczęłam zastanawiać się, jaki zapach jest moim ulubionym i stwierdziłam że chyba nie mam takiego :O ale bardzo chcę poznać woń cedrowego mydła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam zapach balsamu marokańskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Maski od Kallosa u mnie są numerem 1 :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja aż tak dużej wagi do zapachów nie przykładam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kallos Banana <3 kupiłam go ze względu na zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham zapach Garniera <3 Maski biowax też ślicznie pachną ostatnio polubiłam zapach orchidea i kawior :D Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Mythic Oil mnie korcił swego czasu bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja uwielbiam zapach kosmetyków z Yves Rocher <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapach kallosa keratin był dla mnie strasznie męczący :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co do pierwszych dwóch przykładów jesteśmy zgodne ;-) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam jedynie Kallosa Keratin, zapach faktycznie fajny, ale poza tym przeciążył moje włosy, choć wcale nie używałam go przesadnie dużo.
    ___________________________________
    Zapraszam na rozdanie Semilacowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubię zapachu Kreatin :D Ale za to Multiwitamina i Banana pachną cudnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony ślad, mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej, będzie mi wtedy bardzo miło :)
Odwiedzam każdego komentującego, dlatego reklama jest zbędna :)
Pozdrawiam ciepło :)