niedziela, 6 marca 2016

Kilka próśb do Was :)

Hej dziewczyny :)

Dzisiaj mam dla Was kilka ogłoszeń parafialnych - mam nadzieję, że tym samym Was nie zanudzę, bo tak naprawdę tylko od Was zależy, czy mają one jakikolwiek sens.

Ale po kolei ;)

Kilka miesięcy wstecz pisałam tutaj odnośnie mojej pracy licencjackiej - zdradziłam Wam nawet swój temat, a mianowicie, chciałam się skupić na metodach przyspieszania porostu włosów. Jak się okazało temat nieco zmodyfikowałam, bo będę jednak pisać o suplementach i związkach roślinnych w pielęgnacji skóry, włosów i paznokci.
Oczywiście z pracą licencjacką wiąże się część praktyczna, tudzież badawcza. Chciałabym tam pokazać, że związki roślinne potrafią być bardzo skuteczne jeśli chodzi o urodę. O jakich związkach mowa ? Oczywiście myślę tutaj o skrzypie, pokrzywie, siemieniu lnianym. Ale tak naprawdę takich naturalnych suplementów jest bardzo bardzo dużo. I tutaj mam właśnie pierwszą prośbę do osób chętnych, oraz do uczestniczek akcji u Ewy " Zapuśćmy się na wiosnę"
Trochę mi głupio, że korzystam na akcji Ewy, ale z  drugiej strony doszłam do wniosku, że nie ma sensu organizować podobnego przedsięwzięcia, tym bardziej, że odzew pewnie byłby znikomy ;)

Generalnie chciałabym w części badawczej, przedstawić wywiady z osobami które przez miesiąc lub więcej suplementowały się wyżej wymienionymi związkami - oczywiście, wlicza się w to także drożdże, czystek, nawet olej lniany.
Chciałabym również przedstawić wywiady z osobami które suplementowały się przede wszystkim preparatami które są dostępne w tabletkach czy kapsułkach.

Jaki to byłby wywiad ?
Pytania odnosiłyby się po prostu do kuracji,. do efektów i skutków ubocznych. Czyli generalnie to co opisujemy np. w podsumowaniach kuracji.

Co oprócz tego ?
Oczywiście zdjęcia przed i po ;) chodzi tutaj głównie o włosy i przyrost, fajnie byłoby pokazać jak skrzyp i pokrzywa super działają w tej kwestii.

Najlepiej by było, gdyby wywiad odnosił się do jednej substancji roślinnej lub preparatu, aby wyniki były jak najbardziej miardodajne, ale jeżeli preferowałyście hmmm złożoną suplementację, to też nic się nie stanie.

Co jeszcze ?
Jedynie co, to niestety muszę dyskwalifikować wszelkie wcierki i maści końskie ( co do maści to bardzo żałuję ;/ )

Osoby chętne do uczestnictwa w tym co obecnie tworzę, bardzo proszę o kontakt na e-maila:

madziulak22@gmail.com


Co na początek chciałabym abyście ujęły w wiadomości ?

1. Przede wszystkim nick i/lub imię a także adres bloga jeżeli chcecie...oraz suplement który testowałyście i czas suplementacji. 

Dalsze szczegóły typu zdjęcia, wymiary - myślę, że spokojnie można to załatwić w późniejszym czasie ;)

Byłabym przeszczęśliwa, gdyby się udało w mniejszym lub większym stopniu osiągnąć to o czym po cichu myślę :)

A koniec, prośba numer 2 czyli...

ANKIETA :)

Czyli kolejny punkt mojej pracy licencjackiej :) Pytania związane są z suplementami, więc myślę, że nie powinny Wam sprawić trudności. Oczywiście jest anonimowa.

Byłabym wdzięczna za jej wypełnienie, a także za podanie jej dalej, np. chłopakowi, mamie, tacie, koledze, przyjaciółce, babci, dziadkowi ( pożądane są różne grupy wiekowe )

Trzymajcie się ciepło :)





2 komentarze:

  1. Szkoda ze tym razem postawiłam na wcieranie w skórę głowy wszystkiego co możliwe, czyli maść końska , wcierka RadicalMed itp. bo chętnie bym pomogła w pierwszej części :| oby znalazło się jak najwięcej dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, jeżeli kiedykolwiek stosowałaś bezwcierkową kuracje, to tak naprawdę nie widzę przeszkód o ile ją dokumentowałaś i o ile pamiętasz jakie były efekty ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony ślad, mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej, będzie mi wtedy bardzo miło :)
Odwiedzam każdego komentującego, dlatego reklama jest zbędna :)
Pozdrawiam ciepło :)