środa, 20 kwietnia 2016

Co włosowego znajdziemy w Rossmannie ? | Maski i odżywki

Hej dziewczyny :)

W ostatnich dniach pojawiła się fala postów związanych z promocją w Rossmannie na kolorówkę. Ja nie uraczę Was listą polecanych przeze mnie kosmetyków, bo niczego odkrywczego bym nie napisała, ale za to przypomniałam sobie o serii kosmetyków do włosów dostępnych w tejże drogerii. Pojawiły się już posty o szamponach (klik) oraz o olejach (klik) a dzisiaj przyszedł czas na maski i odżywki.
Tradycyjnie chciałam się skupić na produktach które tylko tam są dostępne, ale znalazło się tam kilka klasyków, które spotkamy w każdym sklepie.

Jeśli chodzi o ofertę Rossmanna, to myślę, że jest w czym wybierać i każda włosomaniaczka znajdzie lub znalazła swój hit. Poznajmy zatem te cuda ;)

Jeśli chodzi o objaśnianie składów, tym razem skupiłam się na składnikach aktywnych ;)
Cena: 17,99 


1.Biovax, Glamour, Intensywnie regenerująca maseczka do włosów, Gold (odmłodzenie włosów), 125 ml



Skład:


Aqua, Cetyl Alcohol, Glycerin (gliceryna), Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Quaternium-87, Cetrimonium Chloride, Argania Spinosa Kernel Oil (olej arganowy), Colloidal Gold (złoto), Betain, Acetylated Lanolin (acetylowana lanolina), Lawsonia Inermis Leaf Extract (ekstrakt z henny), Parfum, Benzyl Alcohol, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Citric Acid, Calcium Aluminum Borosilicate, Silica, Tin Oxide, C.I. 77891, C.I. 77491, C.I. 19140, C.I. 15985, Geraniol.

2. Biovax, Glamour, Intensywnie regenerująca maseczka do włosów, Orchid (miękkość włosów), 125 ml

Skład:

Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin , Ceteareth-20, Glycol Distearate, Quaternium-87, Cetrimonium Chloride, Orchis Mascula Flower Extract (ekstrakt z orchidei), Tuber Magnatum Extract (ekstrakt z trufli), Prunus Amygdalus Dulcis Oil (olej ze słodkich migdałów), Betain, Lawsonia Inermis Leaf Extract (ekstrakt z henny), Sorbitan Stearate, Synthetic Wax, Polysorbate 60, Parfum, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzyl Alcohol, Phenoxyethanol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Citric Acid, Talc, C.I. 77007, C.I. 73360, Hexyl Cinnamal.

3. Biovax, Glamour, Intensywnie regenerująca maseczka do włosów, Pearl (odbudowa włosów), 125 ml

Moja recenzja (klik)

Skład:

Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Ceteareth-20, Glycol Distearate, Quaternium-87, Cetrimonium Chloride, Hydrolyzed Pearl (proteiny perłowe), Collagen (kolagen), Prunus Amygdalus Dulcis Oil (olej ze słodkich migdałów), Betain, Lawsonia Inermis Leaf Extract (ekstrakt z henny) Parfum, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Gluconolactone, Calcium Gluconate, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Citric Acid, Calcium Aluminum Borosilicate, Silica, Tin Oxide, C.I. 77891, C.I. 77491.

4. Biovax, Glamour, Intensywnie regenerująca maseczka do włosów, Diamond (wzmocnienie włosów), 125 ml


Skład:



Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Ceteareth-20, Quaternium-87, Cetrimonium Chloride, Diamond Powder (puder diamentowy), Magnesium Chloride, Potassium Chloride, Aluminum Chloride, Zinc Chloride, Copper Sulfate, Manganese Chloride, Sodium Chloride, Lysine, Prunus Amygdalus Dulcis Oil (olej ze słodkich migdałów), Betain, Lawsonia Inermis Leaf Extract (ekstrakt z henny), Parfum, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Citric Acid, Calcium Aluminum Borosilicate, Silica, Tin Oxide, C.I. 77891, C.I. 61585, Hexyl cinnamal, Benzyl Salicylate, Limonene, Benzyl Alcohol.



5. Biovax, Glamour, Intensywnie regenerująca maseczka do włosów, Caviar (nawilżenie włosów), 125 ml


Skład:


Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Ceteareth-20, Quaternium-87, Cetrimonium Chloride, Caviar Extract (ekstrakt z kawioru), Laminaria Ochroleuca Extract (wyciąg z alg złotych), Prunus Amygdalus Dulcis Oil (olej ze słodkich migdałów), Betain, Lawsonia Inermis Leaf Extract (ekstrakt z henny), Caprylic/Capric Triglyceride, Sorbitan Stearate, Synthetic Wax, Polysorbate 60, Parfum, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone , Methylisothiazolinone, Citric Acid, Mica, C.I. 77499, C.I. 77891, C.I. 77491, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.


Maseczki do zadań specjalnych ;) Kuszą ekskluzywnym opakowaniem i zapachem, ponadto posiadają w składzie różne składniki które nie znajdziemy w zwykłej maseczce - chodzi mi tu głównie o złoto, ekstrakt z trufli czy diamenty.
Minusem jest cena, która nie jest adekwatna do pojemności, ale bardzo często są na promocji (po obniżce kosztują 9,99 zł) więc myślę, że wtedy spokojnie można te maseczki zakupić.

1. Maseczka Isana, Oil Care, kuracja z olejkiem arganowym, 150 ml

Cena: 4,99


Skład:

Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Isopropyl Palmitate, Propylene Glycol, Prunus Amygdalus Dulcis Oil (olej ze słodkich migdałów), Cetrimonium Chloride Panthenol (pantenol), Quaternium-87, Argania Spinosa Kernel Oil (olej arganowy), Parfum, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Citric Acid, Sodium Citrate, Sodium Benzoate.


2. Odżywka Isana, Oil Care, 200 ml



Cena: 9,99



Skład:

Aqua, Cetearyl Alcohol, Propylene Glycol, Quaternium-87, Hydroxyethylcellulose, Behentrimonium Chloride, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Argania Spinosa Kernel Oil (olej arganowy), Prunus Domestica Seed Oil (olej z pestek śliwy), Panthenol (pantenol), Parfum, Stearamidopropyl Dimethylamine, Citric Acid, Benzyl Salicylate, Limonene, Isopropyl Alcohol, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid

Bardzo dobre kosmetyki, zwłaszcza maska która zachęca przede wszystkim krótkim ale treściwym składem, ponadto kosztuje niewiele bo 5 zł ;) to ulubieniec wielu włosomaniaczek.

1. Alterra, maska do włosów, 150 ml

cena: 9,99


Aqua, Alcohol*, Cetearyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glycerin, Glycine Soja Oil (olej sojowy)*, Sodium Lactate, Punica Granatum Seed Oil (olej z pestek granatu)*, Butyrospermum Parkii Butter (masło shea)*, Carthamus Tinctorius Seed Oil (olej z nasion krokosza bawierskiego)*, Ricinus Communis Seed Oil (olej rycynowy)*, Punica Granatum Fruit Extract (ekstrakt z pestek granatu)*, Aloe Barbadensis Leaf Juice (sok z aloesu)*, Acacia Farnesiana Flower Extract*, Panthenol (pantenol), Panthenyl Ethyl Ether, Lauroyl Sarcosine, Hydroxyethylcellulose, Tocopherol (witamina E), Helianthus Annus Seed Oil (olej słonecznikowy), Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citronellol**, Citral**. 



*składniki z certyfikowanych upraw ekologicznych,

 **pochodzące z naturalnych olejków eterycznych.


2. Alterra, nawilżająca odżywka do włosów, 200 ml



cena: 9,99



Aqua, Alcohol*, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Myristyl Alcolhol, Glycine Soja Oil*, Punica Granatum Seed Oil*, Ricinus Communis Seed Oil*, Punica Granatum Fruit Extract*, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Acacia Farnesiana Flower Extract*, Lauroyl Sarcosine, Sodium Lactate, Hydroxyethylcellulose, Carthamus Tinctorius Seed Oil*, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citronellol**, Citral**. *składniki z certyfikowanych upraw ekologicznych. **pochodzące z naturalnych olejków eterycznych



Skład odżywki jest analogiczny do maski, miejscami jedynie jest zmieniona kolejność składników. Trzeba również uważać na obecność alkoholu który jest dość wysoko. 



Kosmetyki Alterry podobnie jak Isana zawsze się cieszyły dużym powodzeniem, dlatego też znalazły się w moim zestawieniu ;)






Przyszedł czas na klasyki ;) Te odżywki na pewno znajdzie również w innych drogeriach, ale myślę, że warto też poświęcić im chwilę uwagi. Wybrałam przede wszystkim te najpopularniejsze wersje.

Garnier, Ultra Doux, odżywka pielęgnacyjna, olejek z awokado i masło karite

cena; 7,99


Aqua/Water, Cetearyl Alcohol, Elaeis Guineensis Oil/Palm Oil (olej palmowy), Behentrimonium Chloride, Cl 15985/Yellow 6, Cl 19140/Yellow 5, Stearamidopropyl Dimethylamine, Chlorhexidine Dihydrochloride, Isopropyl Alcohol, Persea Gratissima Oil/Avocado Oil (olej awokado), Citric Acid, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter (masło shea), Hexyl Cinnamal, Glycerin, Parfum/Fragrance (FIL C161611/2).



Bardzo fajna emolientowa odżywka za bardzo fajne pieniądze. I wydajna ;)



2. Timotei, drogocenne olejki, odżywka do włosów, 200 ml


Cena: 8,49



Skład:



Aqua, Cetearyl Alcohol, Dimethicone (silikon), Stearamidopropyl Dimethylamine, Jasminum Officinale Flower Extract (ekstrakt z kwiatów i liści jaśminu), Argania Spinosa Kernel Oil (olej arganowy), Prunus Amygdalus Dulcis Oil (olej ze słodkich migdałów), Cocos Nucifera Oil (olej kokosowy), Behentrimonium Chloride, Paraffinum Liquidum (olej mineralny), Amodimethicone (silikon), Cetrimonium Chloride, Glycerin, Parfum, Sodium Chloride, Dipropylene Glycol, Disodium EDTA, PEG-7 Propylheptyl Ether, PEG-150 Distearate, Lactic Acid, DMDM Hydantoin, Phenoxyethanol, Butylphenyl Methylpropional, Linalool.



Z tą odżywką jeszcze nie miałam do czynienia, ale ma bardzo fajny, bogaty skład. Już sobie wyobrażam jaki to niezły dociążacz ;) A to wszystko przez to, że wszelkie emolientowe skladniki ( oleje, silikony) są bardzo wysoko w składzie.



Gliss Kur, Oil Nutritive, odżywka ekspresowa, regeneracja 200 ml



Cena: 14,99



Sklad:



Aqua · Cyclomethicone ·(silikon)  Phenyl Trimethicone (silikon) · Dimethiconol (silikon)· Polyquaternium-16 · PEG/PPG-18/18 Dimethicone (silikon) · Lactic Acid · Panthenol (pantenol)  Parfum ·Sodium Benzoate · Cetrimonium Chloride · Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein  · Hydrolyzed Wheat Protein (hydrolizowane proteiny pszenicy) · Argania Spinosa Oil (olej arganowy) · Butyrospermum Parki (masło shea)· Linalool · Hydrolyzed Keratin (hydrolizowana keratyna)· Limonene · Hexyl Cinnamal · Benzyl Salicylate · Citronellol · Phenoxyethanol · Benzyl Alcohol · Geraniol· CI 15985 · CI 47005


Jedyna odżywka bez spłukiwana, odpowiednio nabłyszcza, ochrania włosy i ułatwia rozczesywanie ;)
Nie kusi mnie specjalnie, ale kto wie..może kiedyś.
Na pewno trzeba uważać keratyne która w nadmiarze może nieźle zaszkodzić.

Garnier Fructis, Oleo Repair 3, odżywka wzmacniająca 200 ml

Cena: 7,99

Skład:

Aqua/Water, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Cetyl Esters, Niacinamide, Saccharum Officinarum Extract/Sugar Cane Extract (wyciąg z trzciny cukrowej), Olea Europaea Oil/Olive Fruit Oil (oliwa z oliwek), Trideceth-6, Chlorhexidine Digluconate, Limonene, Camellia Sinensis Leaf Extract (wyciąg z zielonej herbaty), Linalool, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcohol, Amodimethicone (silikon), Isopropyl Alcohol, Pyrus Malus Extract/Apple Fruit Extract (wyciąg z pestek jabłka), Pyridoxine HCl, Persea Gratissima Oil/Avocado Oil (olej awokado), Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter (masło shea), Citric Acid, Butylphenyl Methylpropional, Cetrimonium Chloride, Citrus Medica Limonum Peel Extract/Lemon Peel Extract (wyciąg ze skórki cytryny), Hexyl Cinnamal, Parfum/Fragrance (FIL C169842/1).



Dość bogaty skład odżywki na pewno działa na jej plus ;) nie jestem w stanie wypowiedzieć się na temat jej działania, ale zapach ma obłędny ;)



Nivea, Repair&Targeted Care, 200 ml


Cena: 11,99

Skład: 

Aqua, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Dimethicone (silikon), Panthenol (pantenol), Hydrolyzed Keratin (hydrolizowana keratyna) , Lanolin Alcohol (emolient)(Eucerit®), Macadamia Ternifolia Seed Oil (olej makadamia), Oryzanol, Silicone Quaternium-18, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Trideceth-6, Trideceth-12, C12-15 Pareth-3, Coco-Betaine, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Lactic Acid, Citric Acid, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Benzyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum.

Nieco ulepszona wersja osławionej Nivea Long Repair. Według mnie działa zdecydowanie lepiej i wcale się nie dziwię pozytywnym opiniom.
Moje spotkanie z tą odżywką opisuję tutaj ;)

I to już wszystkie mazidła rossmannowskie które według mojej opinii zasługują na uwagę. Co prawda połowę z nich możemy spotkać nawet w supermarketach, ale bardzo często w Rossmannie możemy spotkać je na promocji, dlatego myślę, że warto tam robić zakupy ;)

Tak zupełnie odbiegając od tematu jak tam pierwszy dzień promocji w Rossmannie na kosmetyki do twarzy ? Był spokój czy prawdziwa wojna o niezmacane produkty ?
W moim Rossmannie obyło się bez większych przygód, kupiłam to co chciałam ;) 
Kosmetyków zmacanych też nie zauważyłam, pojawił się jednak pewien incydent, a mianowicie okazało się, że testery podkładu Bourjois Healthy Mix w tajemniczy sposób zaginęły. Prawdopodobnie ktoś się na nie pokusił. W zasadzie nie wiem jak skomentować takie zachowanie, ale zabić to za mało.

Często kupujecie maski/odżywki w Rossmannie ? Jakie są Wasze ulubione ? 
Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii ;)

Trzymajcie się ciepło :)







14 komentarzy:

  1. Fajne zestawienie mam ochotę na nową odżywkę ale jeszcze wykanczam stare :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei chętnie przetestowała bym odżywkę Timotei, ale też wolę najpierw wykończyć stare ;)

      Usuń
  2. Fajne zestawienie mam ochotę na nową odżywkę ale jeszcze wykanczam stare :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maska olejowa Isany i Granat i Aloes Alterry to moje perełki i must have z Rossmanna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo fajnie, że masz swoich faworytów ;)

      Usuń
  4. Ja koniecznie muszę kupić jeszcze jakąś z Biovax Glamour - miałam wersję Caviar i była obłędna :) Co do kolorówki, to zapomniałam że to dziś zaczyna się promocja :( Na szczęście mam w pobliżu kilka Rossmannów, więc może jeszcze znajdę coś fajnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem ciekawa działania wersji Orchid, ale właśnie nigdzie jej nie mogę znaleźć. Mam nadzieję, że dorwiesz coś fajnego na promocji ;)

      Usuń
  5. Na większość bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się nie dziwię, bo składy mają całkiem, całkiem ;)

      Usuń
  6. Kilka dni temu kupiłam biovax caviar i jest mega! Miałam też wersje orchid. Isane złota bardzo lubię :) muszę koniecznie zrobić takie włosowe zapasy jak wykoncze inne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po maski z Biowaxa często sięgam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię też te standardowe wersję, szkoda, że na razie Rossmann nie ma ich w ofercie ;)

      Usuń
  8. Ja bardzo lubie odzywke z Isany Oil Care :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony ślad, mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej, będzie mi wtedy bardzo miło :)
Odwiedzam każdego komentującego, dlatego reklama jest zbędna :)
Pozdrawiam ciepło :)