poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Mydło cedrowe Bania Agafii

Hej dziewczyny ;)

Troszkę mnie tutaj nie było...święta świętami, ale generalnie ostatnio dopadło mnie coś w stylu blogowego wypalenia się. Chyba potrzebowałam pewnej przerwy, oddechu, ale myślę, że powoli ta przypadłość mija i spokojnie mogę pisać dalej dla Was, a tematów i inspiracji nie brakuje, oj nie ;)

Dzisiaj przedstawię Wam pewnego przyjemniaczka, myślę, że już bardzo dobrze Wam znanego - ilekroć czytałam o nim opinie, tak zawsze trafiałam na same pozytywy. Postanowiłam to sprawdzić i myślę, że mogę już na jego temat się wypowiedzieć. 
O jakim kosmetyku mowa ? 

Już sam tytuł posta mówi wszystko - jego głównym bohaterem jest Mydło cedrowe Banii Agafii

BANIA AGAFII - MYDŁO CEDROWE DO CIAŁA I WŁOSÓW 


OPIS PRODUCENTA:
Mydło cedrowe, zawiera ekstrakty roślinne i oleje o właściwościach pozwalających zachować młodość ciała oraz siłę i blask włosów.
Olej syberyjskiego cedru - jest źródłem witamin, mikroelementów, aktywnie regeneruje uszkodzoną strukturę włosów, chroni przed szkodliwym wpływem promieniowania UV.
Bażyna bajkalska - zawiera flawonoidy które sprzyjają odżywieniu skóry głowy i wzmocnieniu cebulek włosowych. 
Żywica sosnowa - dzięki wysokiej zawartości olejków eterycznych, wzmacnia ochronne właściwości skóry.
Jagody czerwonego jałowca - bogate w kwasy organiczne, odżywiają i nawilżają
Organiczny olej arniki - zawiera garbnik i witaminę C, zapobiega pojawieniu się łupieżu i wypadaniu włosów.
Mydlnica lekarska - jest naturalnym środkiem myjącym.

SKŁAD:
Aqua, Pinus Sibirica Oil (olej syberyjskiego cedru), Sorbitol (zwiększa lepkość kosmetyku, humektant), Sodium Cocoyl Isethionate (łagodny środek myjący), Sodium Methyl Cocoyl Taurate (środek myjący), Stearic Acid, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Empetrum Sibiricum Extract (bażyna bajkalska), Juniperus Oxycedrus Extract (jałowiec), Organic Arnica Montana Oil (arnika), Saponaria Officinalis Extract (mydlnica lekarska), Pinus Sylvestris Tar (Empetrum), Cedrus Deodara Oil (cedrowy olejek eteryczny), Guaiacum Officinale Balm (gwajakowiec), Caramel, Chlorophylin Copper Complex, Benzyl Alcohol, Sorbic Acid, Benzoic Acid.

MOJE ODCZUCIA:
Z technicznych spraw: mydełko znajdziemy w słoiczku o pojemności 300 ml. Spokojnie można zobaczyć ile produktu już zużyłyśmy. Ponadto po otwarciu zobaczymy plastikowe wieczko - w niczym ono nie przeszkadza ale tak naprawdę nie jest ono niezbędne. Pod wieczkiem zobaczymy konsystencję mazidła - jest w pięknym bursztynowym kolorze ;) 
 

Na pierwszy rzut oka widać, że konsystencja jest gęsta i ciągnąca się. Mimo tego jednak bez problemu można nabrać produktu na palce. 
Zapach jest mocny, typowo leśny i dość intensywny.


Etykieta jest przejrzysta i miła dla oka - utrzymana jest w leśnym klimacie, a na wieczku widnieje słynne rosyjskie logo ;)

Przejdźmy do działania :)

ŚWIETNIE SIĘ PIENI
I za to wielki plus - wystarczy nabrać niewielką ilość mydła, dobrze go wmasować w skórę głowy i już po chwili mamy bardzo dużo piany. Dzięki temu mydło jest mega wydajne ;)

DOBRZE OCZYSZCZA SKÓRĘ GŁOWY
Po każdym myciu włosy są oczyszczone, odświeżone i odbite u nasady 

ŚWIETNIE DOMYWA OLEJE
Potwierdził to mój test - polegał on na tym, że naolejowałam włosy dość solidną porcję oleju, po czym po paru godzinach umyłam włosy mydłem. Po myciu nie nakładałam już żadnej maseczki. A jaki wyszedł efekt ? Świetny - zero obciążenia, włosy były takie, jakie powinny być po olejowaniu. Czyli błyszczące i elastyczne. 

NIE WYSUSZA WŁOSÓW NA DŁUGOŚCI
Standardowo umyłam też włosy samym mydełkiem - następnie nie nakładłam już niczego tylko pozostawiłam je do wyschnięcia. 
Czy tym razem mydło się spisało ? Nie do końca - co prawda obyło się bez przesuszenia, ale włosy wyglądały dość zwyczajnie, więc wolę jednak nałożyć odżywkę lub maskę po myciu.

PRZEDŁUŻA ŚWIEŻOŚĆ WŁOSÓW
Zauważyłam, że na trzeci dzień po myciu, włosy wyglądają całkiem w porządku, co uważam za mały sukces ;) 

NIE PODRAŻNIA SKÓRY GŁOWY ANI NIE POWODUJE ŁUPIEŻU
Poraz kolejny moja skóra głowy udowodniła, że nie straszne jej rozmaite szampony - i te delikatne i te mocniejsze

PODBIJA SERCA INNYCH KOBIET ;)
A konkretniej mojej siostry :) Pewnego razu chciała pożyczyć ode mnie jakieś myjadło które "dobrze się pieni". Bez zastanowienia podałam jej mydło cedrowe, zupełnie nie zwracając uwagi na jej krzywe spojrzenia (czy aby to to na pewno się dobrze pieni? ;>)
Po chwili jednak zadowolona przyznała mi rację, a samo mydło spodobało jej się na tyle, że planuje kupić swój własny egzemplarz.

NADAJE SIĘ TAKŻE DO MYCIA CIAŁA
Generalnie mydło zakupiłam z myślą o włosach, ale zdarzyło mi się go również użyć do ciała. Nie mam zastrzeżeń - dobrze oczyszcza skórę, nie wysusza jej. Mimo tego jednak wolę inne produkty do mycia ciała ;)

W zasadzie mydło spełnia wszystkie podstawowe warunki - jest super wydajne, dobrze się pieni, oczyszcza, domywa oleje. Nie obciąża, a wręcz przeciwnie, przedłuża świeżość czupryny. W moim przypadku przedłuża o jakieś pół dnia, ale to i tak bardzo dobrze ;)
Jak widać są praktycznie same plusy...a minusy ? Cóż dla mnie prooblemem jest słaba dostępność produktu stacjonarnie. Mieszkam w małym mieście i niestety do tej pory mydełka nigdzie nie znalazłam ;( 
Na szczęście są jeszcze sklepy internetowe :)
A cenowo ? Tak naprawdę co sklep to inna cena, ale średnio mydełko kosztuje ok. 15 zł. 

PODSUMOWUJĄC:
Jestem jak najbardziej na tak! Myślę, że powyższe punkty udowadniają, że mydło cedrowe jest naprawdę godnym uwagi delikatnym myjadłem - jeżeli takie preferujesz, to na pewno warto spróbować :)
Osobiście na pewno kupię kolejne opakowanie mydła jak tylko będzie okazja, mimo, że w kolejce do testowania czekają już na mnie kolejne szampony. 


Znacie, lubicie, co o nim sądzicie ?
A może kogoś skusiłam ? :)
Trzymajcie się ciepło :)

7 komentarzy:

  1. może je kiedyś kupię, bo mam stacjonarnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, że przedłuża świeżość włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam mydło cedrowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś czuję, że i moje serce by podbiło;) Planuję go wypróbować jak pokończę trochę moje szampony.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie tego typu mydełka się nie sprawdzają niestety :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie tego typu mydełka się nie sprawdzają niestety :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony ślad, mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej, będzie mi wtedy bardzo miło :)
Odwiedzam każdego komentującego, dlatego reklama jest zbędna :)
Pozdrawiam ciepło :)