niedziela, 8 maja 2016

Projekt WSP u Włosopasjatki - paczka od Julii

Hej dziewczyny ;)


Jakiś czas temu wzięłam udział w akcji Wymieńmy się pudełkiem którą zorganizowała Marta z bloga Włosopasjatka. Od momentu kiedy się zgłosiłam miałam przeczucie, że to całkiem fajna sprawa. A ostatecznie przekonałam się o tym właśnie kiedy całkiem niedawno dotarła do mnie tytułowa paczka ;)
Najpierw napiszę jednak o samej akcji. Polegała ona na zakupie kilku ulubionych kosmetyków, które całościowo nie mogły przekroczyć kwoty 50 złotych. Miały to być produkty do pielęgnacji włosów, twarzy, ciała, coś z kolorówki  czy do paznokci ;) Do wyboru do koloru. Myślę, że to niezła opcja gdyż jest naprawdę wiele kosmetyków które są świetnej jakości a są tanie jak barszcz. Wracając do samej akcji, zakupione już produkty trzeba było spakować i wysłać przydzielonej blogerce.


Dlaczego zdecydowałam się wziąć udział w tej akcji? Lubię takie inicjatywy, fajnie jest kogoś obdarować nawet takimi drobnymi prezentami. Ponadto lubię testować nowe kosmetyki, stąd sama nie mogłam się doczekać paczki która miała do mnie trafić.

Moją "parą" została przemiła Julia, autorka bloga Queen Hair, której zresztą bardzo dziękuję za świetną współpracę ;) Po wymianie kilku wiadomości odnośnie szczegółów mogłyśmy spokojnie się zająć zakupami i wysyłką.

A teraz nadszedł moment kiedy chcę Wam pokazać co się znalazło w paczce od Julii :) 




Tak wyglądały kosmetyki w pudełku (wybaczcie jakość, wiem, że sztuczne światło + lampa błyskowa + ciemne tło nie daje zbyt dobrego efektu, ale nie mogłam się powstrzymać przed zrobieniem zdjęć zaraz po otwarciu pudełka ;)

Sama paczka dotarła do mnie bez większych problemów i bez żadnych uszkodzeń. Wprost nie mogłam się doczekać aż ją otworzę ;) Po otwarciu ukazały się wyżej pokazane produkty. Wnętrze pudełka było także pięknie udekorowane bibułą.




A tu kosmetyki już w całej okazałości :) Same widzicie jak uroczo wyglądają te cukiereczki - aż szkoda mi było je rozpakowywać. 

Julia idealnie trafiła jeśli chodzi o dobór kosmetyków, ponieważ nie miałam do czynienia z żadnym z nich, dlatego bardzo się cieszę, że będę miała okazję je poznać ;) Poznajmy zatem bliżej te produkty:

Krem do rąk, Vaseline 
Uwielbiam wszelkie kremy do rąk, więc ten z przyjemnością wypróbuję. Podoba mi się jego zapach, ponadto bardzo szybko się wchłania, co działa na jego korzyść.

Lakier do paznokci Lovely, Gloss Like Gel, odcień nr 332
Idealny na letnie dni, zwłaszcza w momentach kiedy moje paznokcie będą potrzebować odskoczni od hybryd. Plusem jest także świetny pędzelek ;)

Tusz do rzęs, Wibo, Growing Lashes
Bardzo ciekawi mnie szczoteczka, mam nadzieję, że tusz spisze się bardzo dobrze ;)

Eyeliner Wibo
Kolejny cudak znany w blogosferze ;) nie miałam z nim jeszcze do czynienia, ale to kwestia czasu. Na promocji w Rossmannie skusiłam się także na eyeliner z Eveline, ale coś czuję, że oba produkty będą się nieźle ze sobą uzupełniać. Lubię podkreślone oko, więc tego typu kosmetyk to absolutne must have.

Lirene, Pure, Nawilżający - rozświetlający płyn micelarny z witaminą C
Jestem bardzo ciekawa jego działania, bo skład ma całkiem przyzwoity, a do tego płyn ma piękny zapach, taki kwiatowy - chyba mój ulubiony różowy Garnier doczekał się niezłego konkurenta ;) 

Maska do włosów, Alterra, Granat i aloes
Z kosmetykami Alterra miałam już styczność poprzez ich szampony. Miłości nie było, dlatego bałam się trochę spróbować tej maseczki,  ale jednocześnie kusiła mnie. Julia przypadkiem załatwiła tą kwestie ;)

Próbka mlecznego olejku do pielęgnacji ciała, Bielenda, Algi Morskie oraz próbki maseczek - głęboko oczyszczająca i intensywnie nawilżająca, Bielenda.

Na koniec próbki, które z przyjemnością zużyję ;)

I tak prezentuje się zawartość paczuchy, za którą jeszcze raz bardzo dziękuję ;) Widać, że Julia włożyła w nią dużo serca, a to bardzo cieszy. 
Całą akcję oceniam jako fajne doświadczenie - cała ta otoczka, szukanie kosmetyków, później pakowanie, oczekiwanie na swoje pudełko i na końcu rozpakowywanie. Naprawdę super uczucie ;)
Nie wiem czy Marta będzie kontynuować akcję, czy może rozpocznie nową edycję - w każdym razie gdy będzie taka możliwość to bardzo chętnie ponownie wezmę udział w tej inicjatywie.

edit:
Jeżeli jesteście ciekawe jakie kosmetyki wybrałam dla Julii  to możecie je zobaczyć tutaj :) 

Podoba się Wam paczucha i sama idea projektu? Miałyście do czynienia z tymi kosmetykami?

Trzymajcie się ciepło ;)

13 komentarzy:

  1. Miałam maskę z Alterry i bardzo ją lubiłam. U mnie sprawdzała się świetnie. Mam nadzieję, że i Tobie się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że zawartość paczki ci się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze się, że wzięłaś udział w akcji i, że sprawiła Ci ona radość. Taki właśnie jest cel! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa zawartość i jak ładnie zapakowana :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tusz do rzęs oraz eyeliner Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rzeczy dostałaś, no i miałaś ten wspaniały moment oczekiwania na to, co będzie w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna poczucha, miłego testowania :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony ślad, mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej, będzie mi wtedy bardzo miło :)
Odwiedzam każdego komentującego, dlatego reklama jest zbędna :)
Pozdrawiam ciepło :)