środa, 17 sierpnia 2016

Najświeższe nowości w kosmetyczce - Bielenda, Sylveco, Vianek, Biovax i Wibo ;)

Hej dziewczyny ;)

Tradycyjnie uraczę Was dzisiaj wstępem przepraszającym - tak naprawdę nie chcę się usprawiedliwiać na siłę, dlaczego moja aktywność blogowa jest wręcz zerowa. Niestety to kwestia braku organizacji czasu, nad czym bardzo ubolewam. Czy obiecuję kolejną poprawę? Nie chcę niczego obiecywać, ale bardzo bym chciała pisać do Was częściej niż raz w miesiącu.

Ostatnio w końcu unormował się mój tryb życia, wróciłam z miesięcznego szkolenia wdrożeniowego do pracy w drogerii Hebe i wkrótce będziemy się szykować na otwarcie sklepu w moim mieście. Planuję także rozpocząć cykl postów o pracy w drogerii czyli jak to wygląda od kuchni, więc mam nadzieję, że taka urozmaicona tematyka bloga również się Wam spodoba. 


Na ten moment zapraszam Was na taki luźny post w którym chciałabym Wam pokazać moje najświeższe zakupy - z dnia dzisiejszego. Postanowiłam odrobinę zaszaleć, chociaż to były bardzo kontrolowane zakupy - kupiłam produkty które już naprawdę długo za mną chodziły, ale zostało jeszcze kilka kosmetyków które pozostały na mojej chciejliście ;) 

PIELĘGNACJA TWARZY:



Superpower Mezo Serum, Bielenda


Na pewno znane Wam serum również trafiło w moje łapki - od bardzo długiego czasu mnie kusiło i w końcu go mam ;) jest to jedyny kosmetyk który zakupiłam kilkanaście dni temu, ale uznałam, że mogę Wam go tu pokazać. Czy mogę coś powiedzieć już na jego temat? Same widzicie zużycie jest niewielkie, co znaczy, że serum jest dość wydajne, do tego bardzo szybko się wchłania i ma bardzo ładny zapach. Po aplikacji czuję, że cera jest gładka i taka..dopieszczona ;) Po kilku dniach stosowania zauważyłam także że skóra wygląda lepiej i zdrowiej. Prawdopodobnie się polubimy, ale zobaczymy jak serum spisze się jeżeli chodzi o lekkie przebarwienia potrądzikowe i zaskórniki. 

Hibiskusowy tonik do twarzy, Sylveco

Na pewno wiele z Was nie wyobraża sobie pielęgnacji twarzy bez toniku. Osobiście muszę się przyznać, że do tej pory moja pielęgnacja obywała się bez niego, co jednak było błędem. I czas to zmienić ;) Dlaczego wybór padł akurat na ten produkt z Sylveco? Po prostu bardzo lubię tą markę, która jest zresztą bardzo dobra ;)

Krem do twarzy na noc, do każdego rodzaju skóry, Vianek

Brakowało mi takiej typowo bomby odżywczej na noc. Obawiam się jednak, że tyle dobroci może mi odrobinę zapchać moją tłustą cerę, ale postanowiłam jednak zaryzykować ;)

PIELĘGNACJA WŁOSÓW


Nawilżający szampon, Vianek

Akurat moje mydło cedrowe Bania Agafii dobija dna, więc czas na nowość ;) Jestem bardzo ciekawa jak ten szampon zadziała, zresztą dziś się o tym przekonam, ponieważ planuję go włączyć do wieczornej pielęgnacji.

L'Biotica, Biovax, Bambus i olej awokado

Podczas zakupów w Naturze zastanawiałam się mocno nad Kallosem Pro - tox, ale ostatecznie zdecydowałam się na to zielone cudo ;) Podobnie jak w przypadku szamponu, również dzisiaj sprawdzę jak się spisze na moich włosach - naprawdę nie będę mogła się powstrzymać.

KOLORÓWKA



Milion Dollar Lips, Wibo, odcień nr 3

Jeśli chodzi o kolorówkę to nie zaszalałam, ale w planach miałam tylko zakup tej pomadki - do tej pory nie malowałam ust, postanowiłam jednak to zmienić i mam nadzieję, że taka odmiana wyjdzie mi na dobre. A pomadkę oczywiście musiałam już wypróbować ;) Pierwsze wrażenie jak najbardziej dobre, aplikacja jest bezproblemowa, ponadto pomadka bardzo ładnie wygląda na ustach - same zobaczcie


Mistrzem malowania ust nie jestem, ale tragedii nie ma ;) teraz tylko czas sprawdzić jak się spisuje jeżeli chodzi o trwałość. 

I to już wszystko jeżeli chodzi o nowości, a następnym razem pokażę Wam efekty pielęgnacji włosów a w rolach głównych oczywiście szampon Vianek i Bambusowy Biovax ;)

Miałyście do czynienia z produktami które zakupiłam? Co o nich sądzicie? 

Trzymajcie się ciepło ;)

Magdalena 

9 komentarzy:

  1. Ta pomadka wygląda rewelacyjnie ;) Muszę zdenkoać kilka moich szminek i kupię sobie ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem najbardziej ciekawa nowości do pielęgnacji włosów:) Więc z chęcią zobaczę jak się spisują no i pomadka z Wibo - jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. tonik Sylveco miałam i uwielbiałam :) śliczny kolor pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna czaję się na pomadkę Wibo, ale w numerze 1. Niestety ciągle jest wykupiona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio zaczęłam stosować krem na dzień Vianek. Ciekawe co z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie chodzi za mną ta maska Biovax ale nie mogę się przybrać do jej kupna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie najbardziej interesuje tonik Hibiskusowy od sylweco :) przyjemnego użytkowania mam nadzieję że wszystko się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaaaa chcę szampon z Vianka!! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Alhamdulillah still given the happiness for today, hopefully tomorrow will be no more doubts to reach the success in the future
    obat balanitis di apotik

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony ślad, mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej, będzie mi wtedy bardzo miło :)
Odwiedzam każdego komentującego, dlatego reklama jest zbędna :)
Pozdrawiam ciepło :)